۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۳۹۶۸۰

مراسم بزرگداشت ابوی استاد عابدی در قم برگزار شد

مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم عباسقلی عابدی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و ابوی استاد عابدی در شهر مقدس قم برگزار شد.
مرحوم عباسقلی عابدی تسلیت مراسم بزرگداشت مرحوم عباسقلی عابدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت عباسقلی عابدی جانباز دوران دفاع مقدس و ابوی حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی استاد حوزه علمیه قم عصر امروز در قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، مدیران و مسؤولان مراکز حوزوی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد، حاضران با قرائت و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم عابدی را گرامی داشتند.

اساتید، علما و شخصیت های مختلف با حضور در این مراسم درگذشت والد حجت الاسلام والمسلمین عابدی را به وی و دیگر بازماندگان تسلیت گفتند.

گزارش رسا حاکی است، حجت الاسلام کفیل از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در این مراسم که در مسجد امام حسین(ع) منطقه نیروگاه برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.

همچنین روز گذشته نیز مراسم بزرگداشتی از سوی اساتید، طلاب و روحانیان مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) به منظور گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم عباسقلی عابدی با سخنرانی حجت الاسلام حسن زاده برگزار شد.

گفتنی است، ابوی حجت الاسلام والمسلمین عابدی روز جمعه 26 آبان ماه دار فانی را وداع گفت و پیکر آن مرحوم در گلزار شهدای علی بن جعفر قم به خاک سپرده شد. /924/پ203/ج

ارسال نظرات