۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۳۹۸۴۹
ساعتی پیش صورت گرفت؛

استقبال پرشور مردم شهرستان بروجن از پیکر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علیرضا جیلان»، ساعتی پیش با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان بروجن برگزار شد.
شهید مدافع حرم «علیرضا جیلان»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علیرضا جیلان»، ساعتی پیش با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان بروجن برگزار شد.

«علیرضا جیلان» از شهدای مدافع حرمی بود که نقش اساسی در آزاد سازی بوکمال و نابودی داعش داشت که اخیرا و در آخرین عملیات جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع در شهر مقدس قم، ساعتی قبل با ورود به شهرستان بروجن مورد استقبال گرم و پرشور مردم انقلابی این خطه قرار گرفت.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله بروجن برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «علیرضا جیلان»، فردا از ساعت 9 صبح، در شهر بروجن، بلوار مدرس از مقابل حسنیه ثارالله سپاه به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم باشکوه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، روحانیون و طلاب استان نیز حضور خواهند داشت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر، سربلندی، عزت و امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری های شهدای مدافع حرم دانست و از عموم مردم خواست که در مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام شرکت کنند./9457/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات