۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۴۰۰۲۲
امام جمعه امیدیه:

شناخت اهداف دشمن اولویت بسیجیان در جنگ نرم باشد

امام جمعه امیدیه با بیان اینکه یک بسیجی به هنگام تسلط به علم قطعا در برابر حربه ها و حملات دشمن ایستادگی می کند، گفت: بسیجیان در جنگ نرم نخست باید شناخت کافی از آنچه دشمن هدف گرفته است، داشته باشند.
حجت الاسلام علیزاده، امام جمعه امیدیه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک پایان عمر داعش ابراز داشت: بسیج تفکری است که باید در جامعه نهادینه شود و افراد دارای روحیه بسیجی در مقاطع مهم و تاریخی جامعه پیش قراول و پیشتاز هستند.

امام جمعه امیدیه با بیان اینکه بسیجیان در کارهای جهادی، مقابله با جنگ و دفاع از حرم پیشتاز هستند، افزود: با نهادینه شدن روحیه بسیجی در جامعه و وجود ده ها میلیون بسیجی در عرصه های مختلف از دشمنان پیشی خواهیم گرفت.

رییس شورای عمومی فرهنگ امیدیه با اشاره به اینکه جمع شدن بساط داعش نتیجه مقاومت و حرکت رو به جلوی رزمندگان است، عنوان داشت: مذاکره و بده بستان با دشمن آورده ای برای ما نداشت و جشن و پیروزی بر داعش نتیجه ایستادگی و مقاومت و کوتاه نیامدن از خطوط قرمز نظام اسلامی است.

حجت الاسلام علیزاده بیان داشت: در جنگ فرهنگی نباید از خطوط اصلی کوتاه آمد هر چند که برخی ها برای رأی آوری و شادی جامعه، مسائلی را مطرح کرده و سبب می شوند تا خطوط قرمزمان لگدمال شده و پا در عرصه فرهنگی بگذارند.

امام جمعه امیدیه درباره کارکردهای فرهنگی و اجتماعی بسیج گفت: اصل تشکیل بسیج بر مبنای دفاع و گردهم آوردن مردم برای مقابله در برابر تهاجم نظامی و نرم است که در جنگ نرم نخست باید شناخت کافی از آنچه دشمن هدف گرفته است، داشته باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با بیان اینکه بسیجی باید انقلاب اسلامی و دین اسلام را بشناسد، خاطرنشان شد: یک بسیجی باید بداند که انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی است و به هنگام تسلط به علم قطعا در برابر حربه ها و حملات دشمن ایستادگی می کند./9456/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات