۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۵۴۰۰۶۶
آصفری:

واکنش به بیانیه جدید کاخ سفید

کارشناس مسایل سیاست خارجی معتقد است حمایت امریکا از عربستان در برابر ایران امر جدیدی نیست و تا زمانی که کیسه های زر عربها به واشگتن و نیویورک سرازیر باشد این حمایتها ادامه دارد.
کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، محمدحسن آصفری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به بیانیه شب گذشته کاخ سفید مبنی بر ادامه حمایت از عربستان از سوی آمریکا در برابر ایران گفت: حمایت کاخ سفید از عربستان امر جدیدی نیست و تا زمانی که کیسه های زر و پول عربستان به واشنگتن و نیویورک سرازیر می شود این حمایتها ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پشت میز نشینهای کاخ سفید می دانند که عربستان اگر یک ماه حسابهای بانکی خودش را از واشنگتن و نیویورک خالی کند چه بلایی به سر آمریکایی ها خواهد آمد افزود: به همین دلیل تا زمانی که این وضع باشد آمریکایی ها چشمشان را بر روی جنایتهای عربستان در یمن سوریه و عراق می بندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز همواره پرچم مبارزه با تروریسم را بلند کرده و اجازه نخواهد داد که عربستان با همکاری امریکا و کیسه های زر خود بخواهد به حمایت از تروریست در منطقه پرداخته و به حق مردم مظلوم منطقه تجاوز کند./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات