۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۴۰۱۶۶
حجت الاسلام حسینی:

ورود تفکر بسیجی به جبهه جنگ نرم خنثی کننده هجمه های دشمنان است

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به کارکردهای بسیج و نقش آفرینی آن در عرصه های مختلف گفت: بسیج همانطور که در جبهه جنگ سخت پیروز میدان شد، امروز نیز با ورود به جبهه جنگ نرم نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.
حجت الاسلام حسینی دانشگاه لرستان

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به کارکردهای بسیج بیان داشت: بسیج با توجه به دوره های مختلف مدموریت های متفاوتی در جامعه انجام می دهد و در هر عرصه ای ورود پیدا می کند موفق خواهد بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در دوران جنگ تحمیلی افزود: بسیج در هر زمینه ای حرف برای گفتن دارد و همانطور که در دوران جنگ تحمیلی به خوبی بر دشمنان خارجی غلبه کرد، به خوبی در برابر شورش گر داخلی نیز ایفای نقش می کند.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان با بیان اینکه دنیا به این مهم پی برده است که بسیج در رویارویی با دشمن همیشه پیروز بوده و خواهد بود، عنوان داشت: حضور بسیج، تفکر بسیجی و روحیه جهادی خنثی کننده توطئه های دشمن در زمینه های مختلف است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان در جبهه جنگ نرم با امکانات جدید به میدان جبهه جنگ نرم آمده اند و نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: بسیج همانگونه که در جبهه جنگ سخت موجب مأیوس شدن دشمنان شد، امروز نیز باید مختصات و ویژگی های جنگ نرم را ارزیابی کرده و جلوی هجمه های دشمن گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی رسانه ها را یکی از ابزارهای جنگ نرم در جامعه امروز عنوان کرد و گفت: باید اهمیت رسانه ها را درک کنیم چراکه دشمنان با استفاده از رسانه ها در پی شایع پراکنی، دروغ و تهمت زدن کارهای خود را پیش می برند.

وی با تأکید بر ضرورت داشتن رسانه قوی برای مقابله با ابزار تهاجم فرهنگی غربی ها اظهار داشت: در جامعه امروز مراکز دانشگاهی مورد هدف دشمن هستند و می طلبد این نهاد رسانه قوی مختص خود داشته باشد که بتواند با ورود به موقع جلوی توطئه های دشمنان را بگیرد.

حجت الاسلام حسینی بصیرت بخشی و معرفت افزایی بین نسل جوان و نوجوان را امری مهم برای مقابله با دسیسه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: آگاه بخشی به نسل جوان مهم ترین عامل مقابله در برابر هجمه های فرهنگی است.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان انجام فعالیت های فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع و مؤثر بین نسل جوان و تبیین اهداف شوم دشمن در جبهه جنگ نرم از طریق رسانه ها را خنثی کننده هجمه ها و دسیسه های فرهنگی دشمنان عنوان کرد./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات