۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۴۰۱۹۱
امام جمعه سوسنگرد:

بسیج الگوی مؤفق در مبارزه با جنگ نرم دشمنان است

امام جمعه سوسنگرد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را الگویی مناسب برای جهانیان در عرصه جنگ نرم دانست.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد

حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه داعشی ها و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: همه باید با رهبری هم رکاب بوده و گوش به سخنان گوهربار ایشان داشته باشند؛ زیرا رمز پیروزی ما در همه عرصه ها پیروی از ولایت است.

‌امام جمعه سوسنگرد در ادامه بیان داشت: بسیج لشکر مخلص خداست که اعضای این شجره طیبه با روحیه بالا و با نیت خالصانه وارد عمل می شوند .

رییس شورای فرهنگ عمومی دشت آزادگان تصریح کرد: بسیج درواقع یک ارتش بی ادعا است که همیشه و در همه حال و همه شرایط آماده وارد شدن به میدان جنگ در تمامی عرصه هاست.

حجت الاسلام شمیل پور با اشاره به موفقیت بسیج در جنگ تحمیلی، گفت: از جمله فعالیت های بسیج که تاکنون در یادها و همه کتابها ثبت شده، دفاع مقدس است که این 8 سال دفاع مقدس نخستین آزمون بسیج بود که بسیجیان و رزمندگان روسفید از این امتحان بزرگ بیرون آمدند .

وی در ادامه ابراز داشت: دومین فعالیت خالصانه بسیج، سازندگی با اکسیر جهادی بود که در همه روستاهای دور افتاده و صعب العبور، بسیجیان حاضر شدند و در آنجا خانه و مسجد و مدرسه ساختند؛ همچنین سومین حرکت بسیج، ترویج الگوی نیروی دفاعی در منطقه است و همه ما مشاهده می کنیم که امروز در  سراسر جهان از بسیجیان در همه زمینه ها به ویژه مبارزه در جنگ نرم، الگو برداری می کنند.

امام جمعه سوسنگرد اظهار داشت: امروزه که همه درگیر جنگ نرم هستند، بسیجیان نسبت به همه در مرحله بالاتری قرار دارند و در حال جنگیدن در این عرصه فرهنگی هستند .

 
این کارشناس مسائل سیاسی و دینی در پایان گفت: خیلی ها پرونده بسیج ندارند اما در حال جریان سازی و فعالیت در این زمینه هستند./9453/ت
۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات