۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۵۴۰۲۶۶
مدیر کل کمیته امداد استان قم:

اشتغال و ازدواج مددجویان مهم ترین دغدغه کمیته امداد است

میرشکار گفت: تمام تلاش کمیته امداد این است که خانواده تحت پوشش با همفکری و هم افزایی با مددکارها مسیر درست را پیش گیرند و با توانمندسازی از گردونه کمیته امداد خارج شوند
اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم کمیته امداد مدیر کل کمیته امداد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم امروز در دیدار  با آیت الله حسینی بوشهری، ضمن تقدیر از همراهی مردم قم در کمک به نیازمندان اظهار داشت: تا کنون در قم خانه هایی به همت خیرین برای نیازمندان خریداری شده که این مسئله تنها در شهر کریمه اتفاق افتاده و در جای دیگری سابقه نداشته است.

وی با بیان این که درحال حاضر 20 هزار نفر درقم تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند، افزود: قرار بر این شده است که درحوزه اشتغال و ازدواج کارهای جدی تری صورت گیرد تا وابستگی برخی خانواده در بحث اشتغال به کمیته امداد کمتر شود و بتوانیم افرادی دیگری را جایگزین کنیم.

میرشکار یکی دیگر از برنامه های این کمیته در بُعد فرهنگی را مشاوره و مددکاری اسلامی دانست و عنوان داشت: تا الان با وجود فعالیت جدی در این سه حوزه، قم توانست به عنوان الگو برای سایر شهرها واقع شود و همین مسئله باعث شد سایر استانها از طرح مدد کاری اسلامی استقبال کنند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش براین است که خانواده  تحت پوشش با همفکری و هم افزایی با مددکارها مسیر درست را پیش گیرند و با توانمندسازی از گردونه کمیته امداد خارج شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آسیب بزرگ طلاق در جامعه اسلامی تأکید کرد: البته یکی از آسیب های جدی جامعه اسلامی آسیب های اجتماعی و موضوع طلاق است و این مسأله مشکلاتی زیادی را برای خانواده ها ایجاد کرده است که باید با همفکری و برنامه ریزی دقیق برای حل این مشکل چاره اندیشی کنیم./1330/پ202/س

ارسال نظرات