۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۴۰۲۸۰
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اراک:

بسیج نماد ولایت‌مداری و مردم سالاری دینی است

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک با بیان اینکه بسیج نماد ولایت‌مداری و مردم سالاری دینی است، گفت: بسیج، هماهنگی نیروهای انقلابی با فرماندهی واحد برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام است.
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک

حجت الاسلام سید احمد میرمهدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه بسیج نماد ولایت‌مداری و مردم سالاری دینی است، گفت: بسیج، هماهنگی نیروهای انقلابی با فرماندهی واحد برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام است.

بسیج بزرگ ترین نقش آفرین در هشت سال جنگ تحمیلی

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک در رابطه با کارکردهای فرهنگی و اجتماعی بسیج، اظهار داشت: بسیج اجتماع و به هم پیوستن گروه های مومن و انقلابی و هماهنگ شدن آن ها طبق یک فرماندهی واحد در جهت عملکرد بهتر و موثر است.

حجت الاسلام میرمهدی ادامه داد: زمانی که امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند، تاکید داشتند که نیروهای مردمی و انقلابی ساماندهی پیدا کرده تا از آن ها برای گستردگی فعالیت های اسلامی استفاده شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک بیان کرد: بسیج نهاد مقدسی است که توانست والاترین و بزرگ ترین نقش را در هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کند و با استفاده از نیروهای موثر و کاربلد در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

وی اضافه کرد: بسیج قادر است تمامی نیازهای جامعه اسلامی را با هدفی بسیار مقدس به جلو ببرد و رسالت آن استخدام و جذب نیرو نیست، بلکه جذب افراد متخصص در هر زمینه برای پیشبرد اهداف عالی اسلام در تمامی حوزه ها با هدف الهی و مقدس رضای خداوند از آرمان های آن است.

حجت الاسلام میرمهدی گفت: زمانی که کشور ایران با خطر بزرگی مواجه شده بود، امام خمینی(ع) با هوشیاری آسیب را درک کرده و برای مقابله و دفع آن از کشور، به نیروهای مردمی و مومنانی که حاضر هستند هر گونه اقدامی را برای دفاع از اسلام انجام دهند، متوسل شدند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک افزود: امام خمینی(ره) با فرمان خود به تمام عالم نشان دادند که اگر مسلمانان گرد یکدیگر جمع شوند، نیروهای خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته، ساماندهی و هماهنگ شوند با توکل بر خدا می توانند بزرگ ترین موانع را از سر راه خود بردارند.

دشمنان از غلبه نظامی بر ایران اسلامی ناامید شده اند

حجت الاسلام میرمهدی خاطرنشان کرد: فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین سبب شد ایران اسلامی که در محاصره ای شدید از تمام جهات و حمایت های همه جانبه دولت های بزرگ جهان علیه کشور قرار گرفته بود در مقابل آنان مقاومت کرده و ایران را از آسیب حفظ کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اراک با بیان این نکته که جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی هزینه های بسیاری را متحمل شده است، اظهار داشت: ایران اسلامی شهدا، جانبازان و اسیران بسیاری دارد و دفاع از کشور و سرزمین دارای هزینه های سنگینی است.

وی ادامه داد: پس از اینکه دشمنان ازغلبه نظامی بر ایران اسلامی ناامید شده اند، به تهاجم فرهنگی روی آورده و قصد داشتند با جنگ نرم کشور را از درون تهی کنند، بسیج موظف است دشمن، ترفندها و راه های نفود آن را بشناسد./842/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات