۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۴۰۳۴۰
امام جمعه موقت بیرجند:

شیعیان نباید نسبت به جنایت های دشمن در منطقه بی تفاوت باشند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شیعیان واقعی امام زمان(عج) نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت باشند، گفت: کسی که در جامعه خود را شیعه واقعی می داند نباید نسبت به جنایت های دشمنان در منطقه بی تفاوت باشند.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران مسجد امام حسن عسکری(ع) بیرجند اظهار داشت: مسلمان باید به معنای واقعی کلمه شیعه باشند و نباید تنها شیعه اسمی باشیم.

وی با بیان اینکه انسان ها اگر شیعه واقعی نباشند نمی توانند ادعا کنند که از منتظران صالح هستند، گفت: دشمن شناس و دوست شناس و داشتن تولی و تبری از جمله ویژگی های منتظران واقعی است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: جوانان برومند و ارزشمندی در جامعه مانند شهید حججی ها داریم که با رشادت و جانفشانی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به شهادت امام حسن عسکری(ع)، تصریح کرد: در مجالس اهل بیت(ع) نباید تنها به سخنرانی بسنده کنیم بلکه این مجالس باید محل تعلیم و تعلم باشد.

وی با بیان اینکه شیعیان واقعی امام زمان(عج) نباید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت باشند، ادامه داد: کسی که در جامعه خود را شیعه واقعی می داند نباید نسبت به جنایت های دشمنان در منطقه بی تفاوت باشند، امام زمان(عج) یک انسان ظلم ستیز است.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: برخی از انسان های نادان و جاهل در جامعه ناراحت هستند که شعار مرگ بر آمریکا سر داده می شود و گمان می کنند این شعار برداشته شود مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: استکبار جهانی و آمریکا بیش از 40 مردم مسلمان و شیعه جهان را قتل عام می کند و نقشه ها و توطئه های جدیدی را برنامه ریزی می کند از این رو نباید از کنار جنایت های آن ها بی تفاوت گذشت./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات