۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۴۱۷۷۸
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان:

موفقیت در عرصه تبلیغ نیازمند توجه به نیازهای جامعه است

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به وظایف روحانیت و مبلغان به لباس روحانیت، گفت: تلبس به این لباس مقدس وظیفه مبلغان را بیشتر می کند و طلاب مبلغ ما باید با عزم و اراده جدی در این عرصه گام بردارند.
عمامه گذاری لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در آیین تلبس طلاب لرستانی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: امروز ۱۶ نفر از طلاب لرستانی ملبس به لباس روحانیت می شوند.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی تلبس ویژه طلاب برگزار شده است، افزود: پس از گذراندن دوره آموزشی طلاب در آزمون کتبی و شفاهی شرکت کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی با محوریت جایگاه و ارزش لباس روحانیت و توجه آنان با اصول و شیوه های تبلیغی برگزار شده است.

وی در ادامه یادآور شد: مطالبی همچون زی طلبگی، مسائل نماز، قرائت قرآن، احکام شرعی و مخاطب شناسی و توجه به نیازهای جامعه را از دیگر محورهای تبلیغی عنوان کرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی در ادامه با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی تلبس ویژه جمعی دیگر از طلاب برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه 45 نفر از طلاب شرکت کرده اند.

وی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون کتبی و شفاهی طلابی که موفق به کسب نمره قبولی شوند در مرحله بعدی ملبس به لباس روحانیت خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه تلبس به لباس روحانیت مسؤولیت طلاب را مضاعف می کند، خاطرنشان کرد: برای موفقیت در عرصه تبلیغ باید به مسائل و مشکلات روز جامعه توجه کرد./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات