۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۴۲۰۱۴

جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار شد

همزمان با میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه خانواده های طلاب و روحانیان استان آذربایجان‌شرقی در رشته های مختلف در تبریز برگزار شد.
 جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه خانواده های طلاب و روحانیان استان که در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج روحیه نشاط و گسترش فرهنگ ورزش میان خانواده های روحانیان برگزار شد.

وی با بیان این‌که اعضای خانواده های طلاب و روحانیان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله تیراندازی، طناب‌کشی، مچ‌اندازی، بولینگ، دارت، فوتبال‌دستی و ... شرکت کردند، خاطرنشان کرد: حدود 700 نفر در بخش ورزشی جشنواره شرکت کردند که در نهایت در هر رشته سه نفر برگزیده مورد تحلیل قرار گرفتند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که در بخش فرهنگی جشنواره برنامه‌های جذابی برای فرزندان و همسران طلاب و روحانیان پیش‌بینی و اجرا شد، افزود: این بخش از جشنواره نیز مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت که اجرای برنامه حجت الاسلام حسین قدوسی برای کودکان نیز شور و حال خاصی به فضای جشنواره بخشید.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مسابقات ویژه فرهنگی نیز برای خانواده ها اجرایی شد، گفت: کارگاه های آموزشی با موضوعات سلامت و بهداشت، سبک زندگی اسلامی، مسائل زناشویی، همسرداری و آشنایی با سیره نبوی نیز از دیگر برنامه های جشنواره یک روزه حوزه علمیه آذربایجانشرقی بود.

گفتنی است، جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه خانواده های طلاب و روحانیان استان در فرهنگسرای الغدیر تبریز و به همت معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی برگزار شد./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات