۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۴۲۰۹۰
رسانه های امروز در یک نگاه؛

بیت المقدس خط قرمز امت اسلام

نهضتي به دست دانشجو، این لایحه فاجعه است، نگران شأن مجلس باشيد، یمن، جزئیات توطئه‌ای ناکام، فراعنه زمان در برابر وحدت جهان اسلام بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نهضتي به دست دانشجو، این لایحه فاجعه است، نگران شأن مجلس باشيد، یمن، جزئیات توطئه‌ای ناکام، فراعنه زمان در برابر وحدت جهان اسلام بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که بیشتر آنها به مسأله اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا نسبت به فلسطین اشاره داشتند.

با توجه به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اینکه بيت‌المقدس را به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي و انتقال سفارت امريكا به اين مکان مقدس به رسمیت بشناسد خشم مسلمانان جهان را به همراه داشت چراکه بیت المقدس خط قرمز امت اسلام است؛ دولت آمریکا با مطرح کردن این مسأله هدفی جزء اختلاف، هرج و مرج و جنگ داخلی میان مسلمانان ندارد.

به مناسبت ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو مطالبی در این موضوع منتشر شده مبنی بر اینکه مسؤولیت دانشجو تنها مطالعه پژوهش نیست بلکه یک دانشجو باید در مسائل مختلف کشور از جمله سیاست اظهار نظر و دخالت داشته باشد و در سرنوشت کشور خود تأثیرگذار باشد.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله مسائل یمن اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

نهضتي به دست دانشجو

روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: ناآرامي‏ و تظاهرات پراكنده‏ در چند نقطه پايتخت از جمله دانشگاه تهران، دستگيري معترضان در دانشگاه و در نهايت همزمان با اين هياهو روز ۱۷ آذر براي ورود نيكسون، معاون ریيس‌جمهور امريكا به تهران تعيين و اعلام شد.

ادامه مطلب...

این لایحه فاجعه است

روزنامه قدس نوشت: ۱۵ آبان ۹۶ بر اساس تعهدی که آقای طیب نیا وزیر سابق اقتصاد در چارچوب برنامه اقدام(Action Plan) به کارگروه اقدام مالی(FATF) داده بود، لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم(TF) با امضای آقای حسن روحانی تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

ادامه مطلب...

نگران شأن مجلس باشيد

روزنامه جوان نوشت: محمود صادقي و توئيت‌هاي دروغ و تهمتش كجا را تضعيف مي‌كند؟آيا فقط قوه‌قضائيه، سپاه و مرجع‌تقليد و وقتي خلاف واقع‌بودن آن دروغ و تهمت‌ها روشن مي‌شود آيا اين جايگاه نمايندگي مجلس نيست كه تضعيف مي‌شود؟

ادامه مطلب...

یمن، جزئیات توطئه‌ای ناکام

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: هدف تاکتیکی توطئه پنج ضلعی اخیر تصرف صنعا و وادار کردن انصار به دو خواسته دیگر سعودی بود که البته اگر به این خواسته‌ها می‌رسید به مرور و با اقدامات نظامی تمام شهرها و روستاها و حتی سلاح‌های سبک را از انصار می‌گرفت و آنان را قتل‌عام می‌کرد.

ادامه مطلب...

فراعنه زمان در برابر وحدت جهان اسلام

روزنامه جوان نوشت: يكي از بركات پيروزي‌هاي جبهه مقاومت در برابر جنگ نيابتي نظام سلطه در منطقه غرب آسيا، افشاي راهبرد نظام سلطه و مرتجعين منطقه در رودررو قرار دادن كشورهاي مسلمان و اختلاف‌افكني ميان مسلمانان است.

ادامه مطلب...

چرا جواب فرانسوي‌ها را قاطع نمي‌دهيد؟

روزنامه رسالت نوشت: فرانسوي ها ميزبان منافقين در پاريس هستند. همه گونه سرويس سياسي و لجستيك به آنها مي دهند. فرانسوي ها با ناديده گرفتن خون ۱۷ هزار شهيد ترور به منافقين اجازه برگزاري ميتينگ سياسي مي دهند.

ادامه مطلب...

آمریکا درهاي جهنم را به روي اسرائيل گشود

روزنامه جوان نوشت: خاورميانه بعد داعش، ظاهراً قرار نيست روي آرامش ببيند و جهان اسلام و مسيحيت با تصمیم به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است به مناسبت روز دانشجو باید به این مسأله اشاره داشت که متاسفانه در دهه های اخیر دانشجویان زیاد به مسائل سیاسی نمی پردازند و بیشتر تمرکز آنها به درس و بحث شده است و باید علت این مسأله برای مسؤولان مربوطه به عنوان یک دغدغه باشد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات