۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۲۸۳
آیت الله علما:

کانکس نیاز فوری زلزله زدگان است

آیت الله علما با اشاره به مشکلات زلزله زدگان، گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما بهترین و سریعترین اقدام برای زلزله زدگان تهیه کانکس است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه امروز در راستای رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

آیت الله مصطفی علما در این دیدار ابراز داشت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما بهترین و سریعترین اقدام برای زلزله زدگان تهیه کانکس است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: مسؤولان باید نسبت به ساخت، تهیه و ارسال کانکس به مناطق زلزله زده همت بیشتری به خرج دهند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه زلزله زذگان نیاز فوری به کانکس دارند افزود: با توجه به اینکه مقدار خرابی بسیار بوده و رسیدگی به زلزله زدگان مشکل است اما باید در اسرع وقت به تحقق این مهم پرداخته شود.

آیت الله علما تأکید کرد: بیش از 32 هزار واحد مسکونی در زلزله کرمانشاه دچار خسارت شده و تنها با بسیج مردم و مسؤولان کمک رسانی و تهیه کانکس محقق می شود.

وی در پایان با تشکر از مردم و مسؤولان مطرح کرد: مسؤولان و مردم با تلاش و همتی جهادی و با ارسال اقلام زلزله زدگان به موقع این منطقه را از بحران نجات دادند./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات