۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۴۲۳۲۱
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

ترامپ رویای تبدیل قدس اسلامی به قدس یهودی را به گور خواهد برد

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس جمهور آمریکا باید رویای تبدیل قدس اسلامی به قدس یهودی را با خود به گور ببرد.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام سخیف رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، این اقدام جنون آمیز ترامپ را نشان دهنده حماقت دولتمردان آمریکایی دانست و گفت: این حرکت ضد اسلامی ترامپ خشم جهانی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا را دو چندان کرده است.

وی با بیان این که امروز جامعه جهانی علیه این اقدام خطرناک ترامپ ایستاده اند، افزود: به طور حتم یک اجتماع جهانی از سوی امت اسلامی برای محکومیت این اقدام رییس جمهور آمریکا به وجود خواهد آمد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بیت المقدس قلب بلاد اسلامی است، تصریح کرد: قداست این شهر به وجود مسجد الاقصی است همانند اینکه مکه، قداستش به مسجدالحرام و مسجدالحرام نیز قداستش به بیت الله الحرام است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بیت المقدس قبله نخست مسلمانان دومین مسجد اسلام و سومین حرم الهی است، خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) در بیانی فرمودند در دنیا چهار قصر بهشتی وجود دارد که یکی آنها مسجد الأقصی است که انبیا آن را بنا نهادند.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: این بنای مقدس را سلیمان نبی بنا نهاد و حضرت موسی در این مسجد با خدا تکلم کرد و مسیح در حوالی مسجدالأقصی به دنیا آمد و معراج پیغمبر خاتم هم از مسجدالأقصی بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم جعلی اسرائیل از هفت دهه گذشته تلاش کرد تا شهر مقدس قدس و بیت المقدس را به طور کامل در اختیار خود قرار دهد، گفت: ان شاء الله با ایستادگی و مقاومت امت اسلامی و جبهه مقاومت این توطئه خطرناک صهیونیستی آمریکایی خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که رژیم جعلی اسرائیل هفت دهه است که از سوی استعمار پیر بر فلسطین مسلط شد و همچون غده سرطانی در منطقه به وجود آمد و رشد کرد، بیان داشت: امروز این رژیم جعلی بلای جان کشورهای اسلامی منطقه شده که با وحدت امت اسلامی می توان آن را نابود کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه تفرقه و اختلاف میان مسلمانان موجب گستاخی بیشتر آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است، گفت: اگر امت اسلامی برای نابودی کامل اسرائیل متحد شوند به طور حتم این غده سرطانی از منطقه نابود خواهد شد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که دشمنان با هدف ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی اختلاف و تفرقه میان مسلمانان را دنبال می کنند، افزود: متأسفانه در طی سال های اخیر به دلیل جنگ با تروریست های تکفیری مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که جنایت های رژیم صهیونیستی در طول دهه های اخیر بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: این رژیم کودک کش انسان های بی گناه بسیاری را در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی به شهادت رسانده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که آمریکایی ها می خواستند علی عبدالله صالح را در یمن به عنوان یک عامل مزدور روی کار بیاورند، تصریح کرد: اما امروز به واسطه ساقط شدن این دیکتاتور، خانواده خبیث آل سعود عزادار شدند و کمرشان شکسته است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ترامپ پس از این شکست های متعدد در منطقه، فتنه جدیدی را علیه امت اسلامی آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این اقدام رییس جمهور آمریکا شکستن عزت، اقتدار، اعتبار و حیثیت همه مسلمانان عالم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا باید رویای تبدیل قدس اسلامی به قدس یهودی را با خود به گور ببرد، تصریح کرد: این یک خیال خامی است که ترامپ دیوانه در سر پرورانده است و حضور جدی همه مسلمان ها در اقصی نقاط عالم، سیلی محکمی بر چهره  استکبار جهانی خواهد بود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را نشان دهنده عمق کینه دشمنان علیه اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم کشورهای اسلامی به ویژه سران آنها با وحدت و همبستگی این فتنه جدید آمریکایی ها را خنثی کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که با این اقدام رییس جمهور آمریکا، شمارش معکوس برای نابودی رژیم جنایت کار صهیونیستی آغاز شده است، تصریح کرد: با نابودی کامل این رژیم غاصب و کودک کش بسیاری از مشکلات و بحران های جهانی و منطقه ای رفع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در طول دهه های اخیر بزرگترین جنایت های جهان را علیه بشریت مرتکب شده اند، خاطرنشان کرد: اقدامات جنایت کارانه این دو کشور در اقصی نقاط جهان به ویژه خاورمیانه، ملت های مسلمان منطقه منطقه بی خانمان و آوره کرده است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که توطئه جدید آمریکا و صهیونیست ها با هدف نابودی کامل قدس شریف کلید خورده است، تصریح کرد: امت اسلامی به ویژه سران خائن عربی باید به سکوت مرگبار خود در برابر این جنایت آشکار آمریکا و صهیونیست پایان دهند./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات