۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۴۲۳۸۵
رسانه های امروز در یک نگاه؛

آمریکا دولتی یاغی

خدا؛ برنده نبرد نقشه‌ها، سقوط آزاد ترامپ، آمریکا بدون نقاب، ترامپ ‌صهیونیست، برای سلامتی ترامپ دعا کنید!، دیپلماسی ورزشی در مسیر باخت بخشی از عناوین رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خدا؛ برنده نبرد نقشه‌ها، سقوط آزاد ترامپ، آمریکا بدون نقاب، ترامپ ‌صهیونیست، برای سلامتی ترامپ دعا کنید!، دیپلماسی ورزشی در مسیر باخت بخشی از عناوین رسانه های امروز است که بیشتر آنها به مسأله بیت المقدس اشاره داشتند.

با توجه اتفاقات اخیر و اظهارات احماقانه ترامپ نسبت به فلسطین و بیت المقدس باید گفت علاوه بر این که چهره خود و آمریکا را نزد مسلمانان از این که بود منفورتر کرد و نابودی اسراییل را در منطقه تسریع بخشید چراکه قدس نخستین قبله مسلمانان است و هرگز از این موضوع به راحتی نخواهند گذشت.

این اقدام ترامپ در مورد انتقال سفارت این کشور به قدس شریف به طور آشکار به جهانیان اعلام کرد که آمریکا دولتی یاغی است و حقوق بین الملل را زیر پا می گذارد همچنین این تصمیم ترامپ با واکنش و مخالفت مجامع بین المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه اروپا، دبیرکل سازمان ملل متحد، پاپ فرانسیس، روسیه و چین مواجه شد و نشان داد که آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی تنها است.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله ضعف دیپلماسی ورزش اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

خدا؛ برنده نبرد نقشه‌ها

روزنامه وطن امروز نوشت: صهیونیست‌ها فرزندان فرعون و نمرودند! و مثل پدران خود، خیال می‌کنند خدا مرده! هیهات! خدا نمرده است و روز‌به‌روز، افزایش می‌دهد برد موشک‌های شهید طهرانی‌مقدم را! برد شن‌های طبس را! برد سنگ‌های بچه‌های اریحا را!

ادامه مطلب...

سقوط آزاد ترامپ

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: دست‌‌نشانده‌های واشنگتن در منطقه که امروز ژست نگرانی و دغدغه‌مندی برای قدس شریف گرفته‌اند، همان‌هایی هستند که هیچ هنری جز ارسال کفن برای مردم مظلوم غزه در اثنای جنگ گروه‌های مقاومت با صهیونیست‌ها نداشته و همواره بازیگر نقش اول سریال «سازش» با اسرائیل بوده‌اند.

ادامه مطلب...

آمریکا بدون نقاب

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: شکست‌های پی‌درپی منطقه‌ای و بر باد رفتن توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان منطقه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، کاخ سفید را وادار کرد کلید یک بحران و ماجراجویی جدید را بزند.

ادامه مطلب...

ترامپ ‌صهیونیست

روزنامه جام جم نوشت: ترامپ با بی‌اعتنایی به مقررات حقوق بین‌الملل عملا به جهانیان اعلام کرد، آمریکا دولتی یاغی است که از رژیمی نامشروع و متجاوز یعنی رژیم صهیونیستی ـ که خود مولود سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکاست ـ حمایت تمام عیار می‌کند.

ادامه مطلب...

برای سلامتی ترامپ دعا کنید!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: نگاهی گذرا به اقدامات ترامپ به وضوح نشان می‌دهد که او اگرچه برای جهان اسلام و ملت‌های مسلمان دردسرهای بعضا خطرناک نیز آفریده است اما در همان حال ویترینی از ناکامی‌های آمریکا و متحدانش را هم به نمایش گذارده است.

ادامه مطلب...

دیپلماسی ورزشی در مسیر باخت

روزنامه جوان نوشت: برخلاف جایگاه فنی بالایی که ورزش ایران در رشته‌هایی مانند وزنه‌برداری در دنیا و فوتبال در آسیا دارد، اما از نظر مدیریتی برای رسیدن به جایگاه مطلوب فرسنگ‌ها فاصله دارد.

ادامه مطلب...

سرعت سقوط رژیم صهیونیستی در پناه حماقت آمریکا

روزنامه جوان نوشت: اقدام ابلهانه و انتحاری ترامپ علاوه بر جریحه‌دار کردن مسلمانان و مسیحیان جهان به منزله یک فاجعه بزرگ برای حقوق بین‌الملل و قوانین جهانی محسوب و نقض رسمی و آشکار همه قواعد و قوانین نظام بین‌المللی تلقی می‌شود.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است اقدام اخیر ترامپ در واقع تجاوز به باورهای قدسی مسلمانان و مسیحیان تلقی می شود که باید آمریکا منتظر واکنش های تند همه جهانیان به خصوص مسلمانان باشد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

 

ارسال نظرات