۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۵۴۴۳۴۵
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

نماز از منکرات اقتصادی جلوگیری می کند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز می تواند از منکرات اقتصادی جلوگیری کند و مانع از فحشا در اشکال مختلف می شود.
آیت الله نعیم آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس امروز در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در تالار شهید آوینی، نماز را سرمایه ای عظیم دانست و گفت: همه اقشار جامعه و تمامی دستگاه ها به ویژه آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید از این ظرفیت عظیم نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: نماز می تواند جلوی منکرات اقتصادی را بگیرد و مانع فحشا در اشکال مختلف شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خطاب به مسؤولان و وزرا حاضر در اجلاس تصریح کرد: آبروی نظام و مسؤولان به برکت خون شهدایی است که به خاطر اسلام و نماز جنگیدند، بابد ببینیم ماها برای نماز چه کرده ایم.

آیت الله نعیم آبادی افزود: نماز در رأس تمامی امور و مسائل قرار گرفته است، هرکس غیبت کند چهل شبانه روز نمازش باطل است مردم را از آثار شوم گناهان و برکات فریضه الهی نماز آگاه کنیم.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم جامعه را از شر تهدیدات فضای مجازی نجات دهیم و هم از فرصت های آن بهره ببربم باید نماز را در فضای مجازی ترویج دهیم.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: مردم ارتباط گسترده ای با فضای مجازی دارند باdد از این فرصت که هم بازدارنده و هم حرکت دهنده است در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت به نحو احسن استفاده کنیم.

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: اگر قدردان سرمایه عظیم نماز نبودیم روز قیامت نمی توانیم پاسخگو باشیم بنابراین باید فضای مجازی را از نماز و مشتقات آن پر کرد./۸۵۱//۲۰۳/خ

ارسال نظرات