۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۴۴۵۳۲
آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد؛

لزوم هم افزایی حوزه و دانشگاه برای خدمت به انقلاب

حضرت آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: با توجه به هفته وحدت حوزه و دانشگاه، این دو نهاد علمی باید هم افزایی بیشتری داشته باشند و خدمت به انقلاب را هدف فعالیت های خود قرار دهند.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤول مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه با اشاره به آیه 66 سوره نساء اظهار کرد: از این آیه مشخص می شود رساندن برنامه ها از مرحله گفتار به مرحله عمل، اهیمت دارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که استعدادیابی طلاب، شما را به نتیجه بهتری خواهد رساند، گفت: از آیات قرآن مشخص می شود که افراد یکسان نیستند و حتما تفاوت مراتب در آنها وجود دارد و بر اساس ظرفیت هر شخص باید به او کار سپرده شود چنانچه امام باقر(ع) می فرماید خداوند افراد را متفاوت آفریده است.

وی ادامه داد: ما نیز باید ظرفیت افراد را سنجش کنیم و براساس ظرفیت آنها را مشغول کار کنیم و بر حسب استعداد، برنامه های اجرایی را در اختیار آنها قرار دهیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده مشاهده شود طلابی از مرکز شما فارغ التحصیل شده اند که مهارت های بیان شده را در مرحله کاربردی و عمل اجرا کرده اند؛ با توجه به هفته وحدت حوزه و دانشگاه، این دو نهاد علمی باید هم افزایی بیشتری داشته باشند و خدمت به انقلاب را هدف فعالیت های خود قرار دهند./1324/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات