۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۵۴۴۵۹۰
مدیر دارالقرآن کریم زنجان خبر داد؛

فعالیت ۳۰ شعبه دارالقرآن کریم در زنجان

مدیر دارالقرآن کریم زنجان از فعالیت ۳۰ شعبه این مجموعه قرآنی در زنجان خبر داد و گفت: در تلاش برای گسترش این مراکز هستیم.
قران کریم

به گزارش خبرگزاری رسا، ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: دارالقرآن کریم زنجان به عنوان یک مجموعه قرآنی فعالیت‌های متعددی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ترویج و گسترش فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در جوامع اسلامی با روشنگری افکار و روح  مردم جامعه را از تهاجمات فرهنگی کشور مصون می‌دارد، اضافه کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی توطئه دشمنان در راستای توسعه سبک زندگی غربی را خنثی می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه هر شخص با فراگیری آموزه‌های قرآن کریم می‌تواند به کمال واقعی انسانیت دست پیدا کند، افزود: قرآن و مذهب باید به عنوان عنصر اصلی مولد فرهنگ به جامعه تزریق شود.

وی با اشاره به اینکه مراکز قرآنی نقش موثری در تربیت چهره‌های قرآنی و اشاعه فرهنگ قرآنی دارند، اضافه کرد: در واقع هویت اسلامی و ایرانی ما وابسته به آموزه‌‌‌های قرآن است و نباید حتی لحظه‌ای از آن غافل شد.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان در ادامه به فعالیت‌های دارالقرآن کریم در این بخش اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات تفسیر به صورت مستمر، جلسات حفظ قرآن کریم، تجوید، دوره‌های تخصصی تفسیر نهج‌البلاغه با حضور مفسران و قاریان سرشناس استانی و کشوری از جمله فعالیت‌های دارالقرآن کریم در این بخش است.

رحیمی با اشاره به فعالیت 30 شعبه دارالقرآن کریم در زنجان گفت: دو شعبه اخیرا در الهیه و یکی از روستاهای زنجان آغاز به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به حضور 3 هزار نفر در دوره‌های آموزشی قرآن کریم به صورت فصلی بیان کرد: استقبال از دوره‌های این مجموعه آموزشی مطلوب است./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات