۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۴۶۲۱
معاون پژوهش مدرسه علمیه زینب کبری ارومیه:

پایان نامه «جایگاه زن در قرآن و عهدین با تکیه بر جایگاه اجتماعی» چاپ می شود

معاون پژوهش مدرسه علمیه زینب کبری(س) ارومیه گفت: پایان نامه "جایگاه زن در قرآن و عهدین با تکیه بر جایگاه اجتماعی" به صورت کتاب چاپ می شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه زینب کبری ارومیه

فاطمه خالق صفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به رویکرد پژوهش محور مدرسه علمیه زینب کبری (س) اظهار کرد: با وجود تعریف نشدن معاونت پژوهشی در ساختار این مدرسه علمیه اما از همان سال نخست واحدهای پژوهشی برای طلاب ارائه شد.

وی با بیان اینکه معاونت پژوهشی مدرسه علمیه زینب کبری(س) از خرداد ماه سال 95 به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر معاونت پژوهشی این مدرسه با راه اندازی کانون و هسته پژوهشی یکی از مدارس موفق در ارائه مقالات پژوهشی و جشنواره های معتبر استانی و کشوری است.

خالق صفت گفت: مهرماه سال گذشته ۲۳ مقاله به جشنواره استانی محمدبن خلیلان ارسال شد که ۷ نفر در سطح یک حائز رتبه شدند و در مجموع نیز حوزه علمیه زینب کبری (س) موفق به کسب رتبه دوم استان شد.

وی
از ارسال 19 مقاله به جشنواره بانوی کرامت، 23 مقاله به جشنواره علامه حلی و ۱ مقاله به جشنواره تکاب، اقتدار زینبی در سال جاری اشاره کرد و افزود: همچنین چهار مقاله گروهی به مسابقه رشد ارسال شده است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه زینب کبری(س) ارومیه اضافه کرد: خوشبختانه در ماه گذشته نیز طلاب این مدرسه علمیه در همایش فرهنگی و پژوهشی نماز خوش درخشیدند به طوریکه از شش مقاله ارائه شده دو اثر حائز رتبه برتر شد.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه های پژوهشی برای طلاب خبر داد و گفت: به مناسبت هفته پژوهش ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، نشست نیاز سنجی و نیازهای علمی جامعه و همچنین کرسی آزاد اندیشی با عنوان «مشکلات و موانع پژوهشی عامل پیشرفت طلاب یا پژوهش گریزی» برگزار می شود.

وی در پایان از چاپ پایان نامه خود در قالب کتاب خبر داد و گفت: کتاب "جایگاه زن در قرآن و عهدین با تکیه بر جایگاه اجتماعی" با حمایت قم در مرحله چاپ است./936
/پ203/ب1

ارسال نظرات