۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۴۴۷۵۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحان اصلی فتنه ۸۸ بودند

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: در فتنه ۸۸ تمام هماهنگی و برنامه ریزی ها چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام شده بود و طراحان و مجریان آن حتی ذره ای فکر شکست این فتنه را هم در ذهن خود متصور نبودند؛ اما با حضور و بصیرت مردم شکست سختی خوردند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با مدیر و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان ایلام اظهار داشت: دانشگاه و حوزه خط مقدم مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن هستند.

وی افزود: حوزه و دانشگاه با تربیت افراد با بصیرت نقش بسیار مهمی در رشد و تعالی کشور داشته و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: دشمن امروز سعی در نفوذ به درون این دو نهاد مقدس و با اهمیت را دارد تا بتواند افکار و اهداف خود را در جامعه پیاده سازی کند.

وی ادامه داد: باید با بستن راه های نفوذ دشمن امید های آنها را برای ضربه زدن به نظام اسلامی از بین ببریم که یکی از راهکارهای مهم در این زمینه بصیر بودن و بصیرت افزایی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حماسه یوم الله ۹ دی گفت: طراحان فتنه ۸۸ آمریکا و رژیم صهیونیستی بودند که با هماهنگی با عده ای در داخل کشور دست به این اقدام پلید زدند.

این مدرس حوزه تاکید کرد: در فتنه ۸۸ تمام هماهنگی و برنامه ریزی ها چه در داخل و چه در خارج از کشور انجام شده بود و طراحان و مجریان آن حتی ذره ای فکر شکست این فتنه را هم در ذهن خود متصور نبودند و این کار را صد در صد موفق فرض کرده بودند.

وی اضافه کرد: عده ای در داخل که به دنبال تسویه حساب های سیاسی و جناحی بودند با رفتن به اردوگاه دشمن خود را مقابل نظام، رهبری و ملت بزرگ ایران قرار دادند و این خیانت ها تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: مردم بصیر و انقلابی ایران در روز ۹ دیماه نسخه فتنه و فتنه گران را برای همیشه درهم پیچیدند و به جهان ثابت کردند که در راه دین و انقلاب  با احدی سازش ندارند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: خیانت سران فتتنه ۸۸ به نظام، رهبری و ملت ایران قابل اغماض نیست و باید آنها به سزای کار زشت و خائنانه خود برسند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود بسیار مورد هجمه های گوناگون دشمنان قرار گرفته؛ اما ملت بزرگ ایران با عزم راسخ و روحیه انقلابی همواره فتنه و نقشه های دشمنان را خنثی کرده است./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات