۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۴۴۷۷۲
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم در ۹ دی توطئه های شوم دشمن را در نطفه خفه کردند

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ملاک حق و باطل است، گفت: اگر بصیرت وجود نداشت امروز دشمن در توطئه های خود موفق می شد و مردم با بصیرت توطئه های شوم دشمن را در نطفه خفه کردند.
عارفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدولی عارفی، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت 9 دی ماه اظهار داشت: در دهه های اخیر دشمن با ترفندهای مختلف در تلاش بود تا اصل انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهد اما موفق نشد.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت دشمن را شکست دادند، گفت: مردم می توانند با اقدامات به موقع از بسیاری از حوادث جلوگیری و توطئه های دشمن را خنثی کنند.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن با برنامه ریزی های مختلف سعی در براندازی نظام اسلامی داشت و فتنه هایی را برای این کار ایجاد کرد.

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ملاک حق و باطل است، تصریح کرد: اگر بصیرت وجود نداشت امروز دشمن در توطئه های خود موفق می شد و مردم با بصیرت توطئه های شوم دشمن را در نطفه خفه کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدایت و بصیرت افزایی خطر بزرگ فتنه را از امت اسلامی دفع کردند و باید  مراسم 9 دی ماه هر سال باشکوه برگزار شود.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 به مقدسات مذهبی و امام حسین(ع) توهین شد از این رو باید هیأت های مذهبی استان در اجتماع باشکوه 9 دی ماه حضور گسترده ای داشته باشند.

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه اسرائیل حکومت جعلی است و در جهان جایی ندارد، اظهار کرد: باید با شعارها نشان دهیم که اصل موجودیت اسرائیل را قبول نداریم./880/پ203/ب1

ارسال نظرات