۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۵۴۴۸۲۱
امام جمعه بندر امام مطرح کرد؛

پیشتازی آگاهانه مردم نسبت به خواص دنیازده بی بصیرت در ۹ دی

امام جمعه بندر امام با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه ۹ دی، فتنه گران را به عقب راند، گفت: مردم در نگهبانی و نگهداری از آرمان های انقلاب اسلامی نسبت به خواص دنیازده و بی بصیرت پیشتاز هستند.
تابش

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فتنه سال 88 ابراز داشت: فتنه گران تصمیم داشتند جریان فتنه را نگه داشته تا سوءاستفاده و خواسته های نابجایشان را با بهانه های مختلف بر انقلاب اسلامی و رهبری تحمیل کنند.

امام جمعه بندرامام با بیان اینکه فتنه گران به دنبال انحراف افکار عمومی و ایجاد آمادگی در مردم برای فتنه های جدید بودند، تصریح کرد: مردم در کنار روشنگری های رهبری، در 9 دی بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند و خود را از فتنه گران جدا ساخته و پیرو انقلاب اسلامی و رهبری معرفی کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام با اشاره به اینکه حضور مردم در حماسه 9 دی فتنه گران را به عقب راند، افزود: پیشتازی مردم نسبت به خواص در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی نشان داد که چنین مردم آگاه و بصیری در محویت رهبری حرکت می کنند.

حجت الاسلام تابش ادامه داد: همانطور که مردم پشت سر امام، پیشتاز دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی بودند اکنون هم در نگهبانی و نگهداری از آرمان های انقلاب اسلامی نسبت به خواص دنیازده و بی بصیرت پیشتاز هستند.

وی در پایان گفت: 9 دی از حماسه های مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی که پاسداشتش تجدید خاطره حماسه آگاهانه مردم است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات