۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۴۴۸۵۹
امام جمعه رفسنجان:

دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود

امام جمعه رفسنجان با بیان این که دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود، گفت: کشور زمانی می تواند در برابر نفوذ دشمن پایدار باشد که مردم و مسؤولان در راه رهبری قدم بردارند.
حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: بی حرمتی به امام حسین(ع) بزرگترین گناه فتنه گران شمرده می شود.

وی افزود: منافقان در کشور نقش اساسی در فتنه 88 دارند که توانستند با کمک دشمنان، فتنه ای را در کشور به وجود بیاورند.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که فتنه گران دست بردار نیستند، ابراز داشت: مردم ایران همیشه در کنار رهبری برای کشوری خوب و قدرتمند تلاش می کنند و هرگز به دشمن اجازه نفوذ نمی دهند.

وی بیان داشت: فتنه گران باید از مردم ایران عذرخواهی کنند و در پیشگاه خدا توبه کنند زیرا قصد فتنه گران در کشور از بین بردن انقلاب و جایگاه ولایت فقیه بود.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با بیان این که دشمن در فتنه 88 به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود، بیان داشت: کسانی که در کشور ظاهر و باطن یکسانی نداشته باشند، منافق نامیده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با رهبری هوشمند توانسته در مقابل نفوذهای دشمن بایستد و دشمنان اسلام را مایوس کند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که فتنه 88 غیر انقلابی ها را به مردم شناساند، بیان داشت: بصیرت تنها راهی بود که مردم ایران توانستند حق را از باطل بشناسند و جلوی فتنه بایستند.

استاد حوزه علمیه رفسنجان بیان داشت: شفاف سازی از سوی روحانیان و نخبگان کشور می تواند ارزش های اسلامی را به نسل جدید منتقل کند و نسل جدید بفهمد که منافقان واقعی در کشور چه کسانی هستند و چرا فتنه 88 به وجود آمد.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که روحیه انقلابی سبب پیشرفت جامعه می شود، تصریح کرد: روحیه انقلابی سبب می شود که مردم و مسؤولان با تفکر انقلابی کشور را اداره کنند و تفکر غرب را از خود دور نگه دارند.

وی ابراز داشت: روحیه انقلابی و روحیه جهادی یکی از لازمه های جوانان کشور بوده تا کشوری زنده در برابر دشمن داشته باشیم.

حجت الاسلام رمضانی پور در پایان با بیان این که انقلاب اسلامی همیشه ماندگار خواهد بود و کسی نمی تواند انقلاب اسلامی را نابود کند، گفت: کشور زمانی می تواند در برابر نفوذ دشمن پایدار باشد که مردم و مسؤولان در راه رهبری قدم بردارند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات