۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۴۴۹۴۶
آیت الله علما:

اسلام قویترین ایدئولوژی جهان است

آیت الله علما گفت: اسلام قوی ترین ایدئولوژی بوده که اگر پشتوانه هر علمی قرار گیرد سبب ماندگاری و شکست ناپذیری آن خواهد شد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست شورای دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز داشت: جوانان و دانشجویان سرمایه های اصلی و آینده سازان کشور هستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی، ثروت های طبیعی کشور توسط استعمارگران به غارت برده می شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز باید تمرکز اصلی بر تربیت دینی و همراه با تعهد دانشجویان و نسل جوان کشور باشد زیرا همین جوانان، مسؤولان آینده کشور بوده و قطعأ بزرگترین سرمایه آینده نظام هستند.

وی در ادامه یادآور شد: امام خمینی (ره) همواره بر تربیت دینی نسل جوان تأکید داشتند و معتقد بودند خروجی دانشگاه باید بچه مسلمان باشد.

آیت الله علما بیان داشت: علم بدون پشتوانه معنوی حاصلی برای فرد و جامعه نخواهد داشت همان گونه که در زمان پیش از انقلاب خروجی دانشگاه نه تنها نفعی برای کشور نداشت بلکه خساراتی را نیز به بار می آورد.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: اسلام قوی ترین ایدئولوژی بوده که اگر پشتوانه هر علمی قرار گیرد موجب ماندگاری و شکست ناپذیری آن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه اسلام به قدرتی بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده و در مقابل ابرقدرتهای جهان ایستادگی می کند و امروز یک قدرت تأثیرگذار در جهان است./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات