۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۴۴۹۷۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

ایجاد شکاف بین مردم از اهداف شوم دشمنان در فتنه سال ۸۸ بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمنان در فتنه سال ۸۸ با ایجاد شکاف بین آحاد مردم قصد ضربه زدم به‌نظام را داشتند که با هوشیاری به‌موقع مردم فتنه‌ها خنثی شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین روحی یزدی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین روحی یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز شد بابیان اینکه نشست امروز به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی برگزارشده است گفت: بنا به گفته مقام معظم رهبری فتنه‌ها باید با روشنگری خنثی شوند چراکه در این صورت فتنه انگیزان ناکام خواهند ماند.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: ایجاد تردید در کار مسئولان در فتنه سال ۸۸ از اهداف دشمنان کشور بوده تا با ایجاد شکاف در بین مردم به اهداف شوم خود دستی‌اند که با اقدام و هوشیاری به‌موقع مردم این امر تحقق نیافت.

حجت‌الاسلام روحی یزدی با تأکید اهمیت روز بصیرت افزود: شعار امسال این روز "میثاق امت با ولایت" است چراکه در این روز مردم خود به صحنه آمدند تا کسانی که قصد ضربه زدن به‌نظام را دارند کنار بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بابیان اینکه روز نهم دی روز تجلی اعجاز الهی بود که با حضور مردم درصحنه و حمایت آن‌ها از انقلاب اسلامی همراه شد تصریح کرد: همایش محوری مرکز استان از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰  با سخنرانی آقای منوچهر متکی در مصلی نماز جمعه کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش بزرگداشت روز نهم دی در مسجد حضرت حجت واقع در مهرویلا کرج با سخنرانی آیت‌الله میرباقری برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام روحی یزدی با اعلام اینکه به مناسبت روز نهم دی مسابقه پیامکی برگزار می‌شود بیان داشت: این مسابقه دارای ۹ جایزه به مبلغ یک‌میلیون تومان است که علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند عدد ۹ را به شماره ۶۶۰۰۰۲۶۱۰۴ ارسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در ادامه از برنامه‌ای این روز در شهرستان‌های البرز گفت و یادآور شد: مراسم‌های بزرگداشت سالروز ۹ دی در شهرستان فردیس روز هشتم دی مراسم با سخنرانی علی‌اکبر رائفی، در شهرستان ساوجبلاغ مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی، در روز هفتم دی‌ماه در هشتگرد با سخنرانی حجت‌الاسلام تویسرکانی در مسجد جامع هشتگرد،  در اشتهارد با سخنرانی سردار فرقانی و در نظرآباد با سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی  برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز هشتم دی‌ماه مراسمی با سخنرانی سردار علی فضلی در مزار شهدای امام‌زاده حسین(ع) واقع در کردان برگزار خواهد شد./۹۶۹//۱۰۳/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات