۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۹۷۹
آیت الله قرهی:

حماسه ۹دی مهره‌های پنهان دشمن را منزوی کرد

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) با بیان اینکه مردم در حماسه ۹دی مهره‌های پنهان دشمن را منزوی کردند، گفت: اطاعت از ولایت فقیه تنها راه مقابله با فتنه دشمنان و فتنه‌گران است.
آیت الله قرهی

آیت الله روح‌الله قرهی متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه بی نظیر 9دی، گفت: حماسه نهم دی یوم الله و تداوم انقلاب بود که به فرمایش رهبر معظم انقلاب این روز در تاریخ خواهد ماند.

وی افزود: حماسه تاریخی 9دی نتیجه تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم بود و اگر این دو عامل اصلی در کنار هم قرار نمی‌گرفتند به طور قطع انقلاب با مشکلی سنگین روبرو می‌شد چرا که هدف دشمنان خارجی و داخلی در فتنه 88 براندازی نظام بود.

آیت الله قرهی با بیان اینکه حماسه با شکوه 9دی عنایت و لطف خداوند به ملت ایران بود، ابراز کرد: حضور مردم و بر چیده شدن بساط فتنه در 9دی دشمن را غافلگیر کرد چرا که آنان باور نمی‌کردند چنین جمعیت عظیمی به دفاع از نظام و انقلاب به خیابان‌ها بیایند.

متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) با تاکید بر اینکه بعد از فتنه 88 مردم باید مراقب فتنه‌های دشمن در هر زمان و مکانی باشند، اظهار داشت: اطاعت از ولایت فقیه تنها راه مقابله با فتنه دشمنان و فتنه‌گران است؛ بنابراین برای پیشبرد و صیانت از انقلاب ولایت محوری لازم است.

وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی باید در کشور محقق شود، عنوان کرد: دشمن  بعد از فتنه 88  قصد دارد  از ناحیه اقتصاد  به کشور ضربه بزند بر همین اساس مسؤولان باید در ایجاد اقتصاد مقاومتی کوشا باشند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هر چه سریع‌تر رفع شود.

آیت الله قرهی با بیان اینکه برنامه ریزی همه فتنه‌ها از سوی دشمن صورت می‌پذیرد و برخی افراد داخلی خواسته و ناخواسته پیرو آنان حرکت می‌کنند، گفت: دشمن برای اینکه به اهداف خود برسد مهره‌هایی را در کشور پرورش می‌دهد تا به اهداف شوم خود دست یابد.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) در ادامه با تاکید بر اینکه مردم در حماسه بی نظیر 9دی مهره‌های پنهان دشمن را منزوی کردند، اظهار داشت: مردم نباید از این امر غافل شوند که دشمنی مهمترین خصوصیت مستکبران به شمار می‌رود چرا که آنان مدام در حال طراحی توطئه‌ای جدید علیه مردم ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه همه توطئه‌ها از سوی آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه مردم ایران سازماندهی و برنامه ریزی می‌شود، گفت: برخی این دشمنی را توهم می‌پندارند در حالی که مردم از همان ابتدای پیروزی انقلاب شاهد این دشمنی بوده و هستند؛ بنابراین توهم زدگان واقعی کسانی هستند که با مشاهده لبخند، چهره دریده دشمن را فراموش کرده و به او اعتماد می‌کنند.

آیت الله قرهی ادامه داد: دشمنی دشمنان با ایران به این خاطر است که ایران درس ایستادگی و مقاومت را به مظلومان دنیا یاد داد؛ امروز دشمنی دشمنان ناراحت کننده نیست بلکه ناراحتی اصلی آنجاست که برخی در داخل نسبت به دشمنی دشمنان غفلت دارند.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) با اشاره به اینکه پیشتازی مردم از خواص در خلق حماسه نهم دی بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: اصل و اساس جامعه اسلامی امت است، جامعه اسلامی بر دو پایه امام و امت استوار است و دشمن در فتنه 88 قصد جداسازی امام و امت را داشت از این رودر بحث فتنه‌ها نباید از امام و رهبر جامعه اسلامی غفلت کرد چرا که اگر امتی مطیع نفس شود ماجرای خانه نشینی امام علی(ع) تکرار می‌شود./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات