۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۴۵۱۱۰
آیت الله طبرسی:

ناامید کردن مردم، تکمیل پازل دشمن است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عده ای تلاش می کنند که مردم را نسبت به حکومت و انقلاب اسلامی ناامید کنند، گفت: ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی تکمیل کردن پازل دشمن است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اجلاسیه ائمه جمعه استان در بهشهر با مهم ارزیابی کردن جایگاه ائمه جمعه در رشد و تعالی جامعه اسلامی، گفت: تریبون های نماز جامعه امروز در سطح کشور به قرارگاه های عظیم فرهنگی تبدیل شده اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به این که امروز ظرفیت های ارزشمندی در کشورمان وجود دارد که باید با وحدت و همبستگی داخلی از آن بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره جدید فعالیت دولت شاهد یک رونق مناسب اقتصادی در کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران حدود چهار دهه است که از سوی نظام سلطه تحت تحریم های ظالمانه ای قرار گرفته است، افزود: با وجود همه این تحریم ها امروز کشورمان به یک قدرت جهانی در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که مشکلات و سختی ها هیچ گاه موجب دلسرد شدن مردم از نظام و انقلاب نشده است، گفت: مسؤولان نیز باید همواره امید، نشاط و پویایی را در میان مردم زنده نگه دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عده ای تلاش می کنند که مردم را نسبت به حکومت و انقلاب اسلامی ناامید کنند، افزود: ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی تکمیل کردن پازل دشمن است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که امروز همه ما در برابر حفظ و تقویت انقلاب وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم بار دیگر نشاط و شادابی در جامعه اسلامی گسترش پیدا کند.

امام جمعه ساری، پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با چهاردهه اخیر را غیر قابل مقایسته دانست و گفت: باید یادمان باشد که این پیشرفت های خیرکننده در عرصه های نظامی، علمی، پزشکی، آموزشی و صنعتی در سایه چهار دهه تحریم ملت ایران به دست آمده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی نباید لحظه ای کند و آرام شود، تصریح کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید با گام های استوار و اعتماد به نفس بالا تنها در جهت پیشرفت همه جانبه کشور گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ و هوشیار ایران اسلامی هر گاه احساس کردند انقلاب به آنها نیازمند است به صحنه آمدند و از انقلاب و آرمان های آن حراست و پشتیبانی کردند، گفت: این انقلاب عظیم مرهون حضور مردم و خون های پاک شهدا است که امروز همه مسؤولان باید قدردان این تلاش ها و از خودگذشتگی ها باشند.

وی در ادامه سخنان خود حفظ انقلاب را اوجب واجبات دانست و با بیان این که امروز همه وظیفه داریم برای حفظ و حراست از این انقلاب دینی تلاش و مجاهدت کنیم، بیان داشت: دشمن تلاش می کند با نقشه ها و توطئه های مختلفی ضمن ناامید کردن مردم، زمینه ای را برای بروز بی اعتمادی میان مردم و حکومت فراهم کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن حماسه عظیم نهم دی، از این روز تاریخی به عنوان تجلی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب یاد کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که به طور حتم پاسداشت چنین حماسه ماندگاری، حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در آن خروش تاریخی حمایت قاطع خود را از انقلاب، نظام و رهبری به جهانیان نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که جریان فتنه تلاش کرد تا با راه اندازی آشوب های خیابانی، کشور را با یک بحران جدی مواجه کند، خاطرنشان کرد: اما هوشیاری، مدیریت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی آتش فتنه را در کشور خاموش و آرامش را به جامعه بازگرداند./۱۳۱۷/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات