۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۵۱۴۰
حجت الاسلام مصباحی مقدم:

حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حماسه ۹ دی را سبب بیمه شدن انقلاب دانست و گفت: مردم در ۹ دی به میدان آمده و مقاومت خود را در برابر هرگونه تعرض نسبت به نظام، اسلام و رهبری اعلام کردند.
مصباحی مقدم

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی عنوان کرد: نهم دی واکنشی مردمی و انقلابی به جریانی بود که پس از انتخابات 88 فتنه را آفریده یا دچار فتنه شده بود.

وی افزود: در فتنه 88 عده ای از افراد که هیچ نقشی در انتخابات نداشتند به میدان آمدند و شعارهای ضد نظام، ضد اسلام، ضد اهل بیت(ع) و ضد امام دادند، تصویر مبارک امام راحل(ره) را پاره و نسبت به اصل ولایت فقیه شعار دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: عده قابل توجهی از آنهایی که در آغاز فتنه دچار شبهه شده بودند، بعداً شبهه آنها برطرف شده بود و مشخص شد که انتخابات بهانه  و اصل نظام نشانه است.

وی حماسه 9 دی را عامل بیمه کردن انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: وقتی مردم تعرض به خیمه های عزای ابی عبدالله(ع) در روز عاشورا را مشاهده کردند، فهمیدند که این مسأله یک مسأله سیاسی عادی و ناشی از انتخابات نیست بلکه یک مسأله ای است که نظام را نشانه گرفته و به همین سبب نیز مردم به میدان آمده و مقاومت خود را در برابر هرگونه تعرض نسبت به نظام، اسلام و رهبری اعلام و انقلاب را بیمه کردند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم اضافه کرد: برخی از خواص که در جریان فتنه دچار خودخواهی و خودمحوری بودند و برای منافع شخصی و جریانی خودشان، صدمه بزرگی به نظام زدند و موقعیت نظام را از نظر سیاسی در سطح منطقه و جهان دچار افت کردند و ثبات نظام و همبستگی در ملت را مورد خدشه قرار دادند.

وی ادامه داد: تخریب اساس امنیت کشور و اساس عزت، قدرت و شوکت ملت از دیگر خسارت های خواص بی بصیرت بود، هنوز هم بعضی از آنها متنبه نشده و دچار غرور هستند و از مواضع خود برنگشته اند و تاکنون به نوعی استخوان را لای زخم باقی گذاشته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که این افراد هرچه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند و با ابراز پشیمانی نسبت به رفتار خود، بخشی از هواداران خود را از این غفلت خارج کنند./872/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات