۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۴۵۳۰۰
تأکید آیت الله علم الهدی بر توجه دولت به مطالبات مردم؛

مسؤولان موظف به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر پاسخگویی دولت به مطالبات مردم، مسؤولان را موظف به توجه به مطالبات به حق مردم در مسائل معیشتی و اقتصادی دانست.
 آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار شد، با اشاره به تجمع مطالبه گرانه مردم مشهد و برخی دیگر از شهرستان های استان خراسان رضوی، مسؤولان را موظف به توجه به مطالبات به حق مردم در مسائل معیشتی و اقتصادی دانست و اغتشاش عده معدودی از فرصت طلبان در جریان این تظاهرات را محکوم کرد.

مطالبات اقتصادی مردم به حق است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر مسؤولیت سنگین دولت در حل مشکلات مردم، تصریح کرد: برای هر منصب این کشور و برای هر وزارتخانه خون هزاران شهید بر زمین ریخته شده و جواب مطالبات اقتصادی مردم این نیست که بگویید «قیمت بنزین در بسیاری از کشورها گران تر از ایران است.»

وی افزود: مردم ما مردمی ارزشمند و ارادتمند به این نظام و انقلاب هستند که نماد بصیرت آن ها در حرکاتی مانند راهپیمایی 22 بهمن مشهود است و همین قشر آسیب پذیر وارد میدان حمایت از نظام می شوند.

آیت الله علم الهدی ضمن دعوت مردم به جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از مطالبات به حق اقتصادی، گفت: مطالبات اولیه مردم برحق است که به گرانی و مالباختگی معترض هستند اما مردم باید مراقب باشند که عده ای از این فضا سوء استفاده نکنند و برای دشمنان خوراک رسانه ای درست شود.

سخنان آیت الله علم الهدی که با شعارهای «هیهات منا الذله» و «مرگ بر فتنه گر» نمازگزاران همراه شده بود، با محکوم کردن حرکات هنجارشکنانه عده ای معدود در جریان اعتراض اقتصادی مردم در روز پنجشنبه ادامه یافت و وی ضمن تأکید بر لزوم جلوگیری از میدان دادن به فرصت طلبان و معاندان، تصریح کرد: این که انسان خوراک رسانه ای برای دشمنانی فراهم کند که جز تبلیغات روانی هیچ دستاویز دیگری در دست ندارند، درست نیست.

وی افزود: کسی که به شما فراخوان می دهد را بشناسید و ببینید چه کسی است؟ آیا مرجع و مجتهد است و آیا رییس حزب و جناحی است که او را قبول دارید یا کسانی هستند که حاضرند بدترین جنایات را انجام دهند؟ ثبات این مملکت و پایمردی این مردم پای نظام و انقلاب و رهبری خاری که در چشم آمریکا و اروپا است و دشمنان همواره به دنبال این هستند که این ثبات و امنیت را از بین ببرند و این گوهر گرانبها را از ما بگیرند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که مشکلات و معیشت سبب سوء استفاده دشمنان نشود، ما صدها هزار شهید داده ایم و هزاران پدر و مادر عزیز داده در این کشور وجود دارند که درد را به عشق امام زمان(عج) تحمل می کنند. در این مملکت جانبازهایی هستند که در هر شبانه روز شهادت را تجربه می کنند اما تحمل می کنند. آیا درست است ما ابزار دشمنی شویم که می خواهد این نظام وانقلاب را سرکوب کند؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی صبح فردا در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر در مشهد و نیز گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، گفت: امیدوارم در راهپیمایی فردا، احساسات و شعارهای شما جوابگوی لجن پراکنی آن کسانی باشد که دیروز مطالبه برحق مردم را بر هم زدند. واقعیت این عظمت، انقلاب و این نظام را به دنیا ثابت کنید. رسانه های خارجی اگر صداقت دارند راهپیمایی فردا را در روز نهم دی ماه منعکس کنند.

وی در پایان گفت:امیدواریم شرکت شما عزیزان و حماسه ای که به عنوان تجدید حماسه نهم دی ماه ایجاد خواهید کرد، پاسخگوی دشمنان باشد و مسؤولان هم با مدیریت جهادی که رهبری توصیه می فرمایند، در حل مشکلات اقتصادی شما مردم اقدام کنند./820/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات