۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۴۵۳۲۳
آیت الله علما:

۹ دی روز بصیرت ملت ایران است

آیت الله علما با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت ملت ایران است، گفت: ملت ایران اجازه نمی دهد دشمنان به مقدسات، ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی توهین کنند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: حفظ نظام جمهوری اسلامی وظیفه ای همگانی است زیرا برای استقرار این نظام خون های بسیاری ریخته شده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی تصریح کرد: 9 دی یادآور بصیرت و بینش مردم ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: فتنه 88 از سوی دشمنان انقلاب و با هدف براندازی نظام اسلامی طرح ریزی شده بود اما هوشیاری مردم در مقابل فتنه گران، نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: حماسه 9 دی پاسخ دندان شکن ملت ایران به فتنه و فتنه گران بود به همین جهت این روز را باید روز بصیرت ملت ایران دانست.

آیت الله علما اظهار داشت: ملت ایران هیچگاه اجازه نمی دهد دشمنان به مقدسات و ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران توهین کنند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: در سال 88 دشمنان خارجی سرمایه گذاری فراوانی برای براندازی نظام انجام دادند و متاسفانه برخی عوامل داخلی نیز آنها را همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: باید نسبت به دسیسه های دشمنان هوشیاری خود را حفظ کرد و در هر شرایطی پیرو ولی فقیه بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قصد ضربه زدن به ارزش های دینی و انقلابی را داشته و در هیچ زمانی از این هدف شوم و پلید خویش کوتاه نخواهند آمد بنابراین باید در مقابل فتنه گری ها هوشیار بود.

آیت الله علما عنوان داشت: مردم در جامعه می توانند نقد منصفانه داشته باشند اما این نقد نباید غیر واقعی و یا همراه با توهین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: نباید دشمنان را در مسیر اهداف شوم آنها همراهی کرد زیرا آنها به دنبال تلاطم و آشوب در کشور بوده و خسارات و لطمات بسیاری را به کشور وارد می کنند./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات