۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۴۵۴۴۷
حجت الاسلام ابوترابی فرد:

ساماندهی و حل مشکلات اقتصادی در گرو وحدت داخلی است

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان این که همه جریان های معتقد به نظام و رهبری باید وحدت و همبستگی خود را برای رفع مشکلات حفظ کنند، گفت: ساماندهی و حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو وحدت داخلی است.
حجت الاسلام ابوترابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم در ساری، بصیرت و شناخت را مهم ترین ابزار جلوگیری از بروز فتنه در جامعه دانست و گفت: در جریان فتنه تنها بصیرت است که می تواند راه صحیح را به نشان دهد.

حجت الاسلام ابوترابی در ادامه سخنان خود از نهم دی به عنوان روز تجدید میثاق ملت ایران با انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امروز تقویت انقلاب و آرمان های نظام اسلامی یک وظیفه و تکلیف عمومی است و همگان باید بدانند که تضعیف یکدیگر موجب تضعیف نظام و انقلاب خواهد شد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با خون های بسیاری به پیروزی رسیده و امروز به چنین جایگاهی دست پیدا کرده است، افزود: دشمنان در چهار دهه اخیر همواره تلاش کردند با توطئه های متعدد انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف کنند

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به این که امروز نیز در دهه چهار انقلاب هنوز فرزندان این انقلاب برای دفاع از اسلام و انقلاب در سوریه و عراق جان شیرین خود را تقدیم می کنند، بیان داشت: صبر انقلابی رزمندگان ما در دفاع از دین و انقلاب موجب پیروزی های بزرگی برای نظام اسلامی شده است.

وی با بیان این که پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، پاسخ محکمی به آمریکا و همپیمانان آنها بوده است، تصریح کرد: امروز عصبانیت آمریکا از شکست های متعددی است که آنها در برابر ملت بزرگ ایران خوردند.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که پیروزی در عراق و سوریه نتیجه وحدت و همبستگی امت اسلامی است، تصریح کرد: با شکست دشمنان در منطقه، امروز امت اسلامی باید با همدلی خود از بروز توطئه دشمنان در جهان اسلامی جلوگیری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توطئه علیه انقلاب و نظام اسلامی هر روز به شیوه های مختلف ادامه دارد، گفت: امروز رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور با صبر جمعی رفع خواهد شد.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که همه جریان های معتقد به نظام و رهبری باید وحدت و همبستگی خود را برای رفع مشکلات حفظ کنند، تصریح کرد: ساماندهی و حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو وحدت داخلی است.

وی با اشاره به این که دشمنان تلاش می کنند تا وحدت و همبستگی داخلی ملت ایران خدشه دار کنند، خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران باید برای خنثی کردن توطئه های دشمنان باید در کنار هم باشند.

عضو عالی هیأت حل اختلاف قوای سه‌گانه با بیان این که امروز دشمنان و بدخواهان انقلاب همه توان خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف داخلی به کار گرفتند، تصریح کرد: اما دشمنان انقلاب باید بدانند که همانند گذشته در برابر ملت ایران بازنده خواهند بود.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به این که امروز آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی به دنبال تحقق اهداف نامشروع خود در منطقه هستند، بیان داشت: امروز امت اسلامی نیز باید با وحدت و همبستگی در برابر توطئه های دشمنان متحد شوند.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی غربی ها اجازه هیچ پیشرفت و توسعه ای را به کشورها نمی دادند، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان از یک پیشرفت خیره کننده ای در عرصه های مختلف برخوردار شده است.

عضو عالی هیأت حل اختلاف قوای سه‌گانه با بیان این که امروز باید برای تحقق یک دولت اسلامی بر مبنای قرآن تلاش های بیشتری صورت گیرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران مقدمات کار را فراهم کرد و با تلاش و کوشش این امر مهم هم به دست می‌آید.

وی با بیان این که دشمنان لحظه ای از توطئه در کشورمان باز نخواهند ایستاد، تصریح کرد: کسانی که از این انقلاب و نظام اسلامی سیلی خوردند آرام نیستند و همواره تلاش می کنند تا ضربه خود را به انقلاب وارد کنند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات