۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۴۵۳
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان البرز:

یادآوری حماسه ۹ دی مردم را هوشیار می‌کند

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: لازم است حماسه ۹ دی را یادآوری کنیم چرا که مردم را نسبت به فتنه و عوامل فتنه هوشیار خواهد کرد.
حجت‌الاسلام علیرضا کرمی نماینده ولی‌فقیه سپاه استان البرز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علیرضا کرمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در مصلی فردیس برگزار شد، گفت: فتنه سال 88 به حمایت و پشتیبانی کشورهای خارجی و دشمنان اسلام اجرایی شد.

وی افزود: لازم است جریان فتنه را یادآوری کنیم و اجازه ندهیم فراموش شود، چرا که این مهم کمک می‌کند تا همه بدانند در سال 88 چه بر مردم ایران گذشت و چه کسی موجب شد تا این ظلم به مردم وارد شود.

این مسؤول بیان داشت: فتنه‌ای که توسط یک سری از افراد برای مخالفت با نظام و حکومت انقلاب بوده است تمامیت ندارد و این روند از سوی دشمنان ادامه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان البرز بیان داشت: گاهی احزاب وابسته به دولت فتنه را آغاز می‌کنند و با هدف برهم زدن نظام دینی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه دشمن سی دارد به عقاید دینی ما ضربه وارد کند، تصریح کرد: آن‌ها سعی دارد نماد ارزشی ما را تحت شعاع قرار دهند و شعار لبیک یا حسین (ع) را به تمسخر بگیرند.

وی با اشاره به هدف دشمن مبنی بر براندازی حکومت اسلام در کشور ایران، بیان داشت: اگر دشمن در فتنه سال 88 موفق نشد با فتنه‌های بعدی نفوذ خواهد کرد و باید آگاه باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه فرامین رهبری به بصیرت افزایی مردم کمک کرد، گفت: بصیرت و آگاهی مردم موجب شده برنامه فتنه گران درهم‌پیچیده شود و متوقف شود.

حجت‌الاسلام با بیان اینکه 9 دی یک فرصت برای تقویت نظام و حکومت اسلامی است، گفت: اجازه ندهیم دشمنان از این فرصت سوءاستفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجود مشکلات اقتصادی و فشار در کشور موجب شده است سختی بیشتری را احساس کنیم، این مشکلات با حمایت سران فتنه و خیانت آن‌ها به وجود آمده است.

نماینده ولی‌فقیه سپاه استان البرز با بیان اینکه سران فتنه به دشمنان اسلام کد دادند تا بتوانند در مقابله با حکومت به پیروزی برسند، گفت: خیانت‌های سران فتنه موجب شده است که در شرایط بد اقتصادی قرار گیریم، چرا که سران فتنه با دادن کد به دشمنان اسلام موجب شدند تحریم‌ها افزایش پیدا کنند.

حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه دنیاطلبی یکی از دلایل فتنه در ایران بوده است، خاطرنشان کرد: فتنه ادامه خواهد داشت و باید مردم هوشیار باشند تا بار دیگری وسیله سو استفاده دشمنان برای رسیدن به منافع سیاسی نباشند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات