۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۵۷۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مسؤولان مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به تجمعات مطالبه‌گرایانه مردم چند شهر کشور، گفت: به مسؤولان توصیه می‌کنیم با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، حرف آنها را بشنوند؛ زیرا شنیدن صدای مردم معترض آنها را آرام و امیدوار می‌کند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، امروز در نشست شورای زکات استان، با اشاره به تجمعات مطالبه‌گرایانه مردم چند شهر کشور، اظهار کرد: مردم مطالبات اقتصادی و معیشتی دارند؛ اما نباید این مطالبات با اغتشاش و خشونت مطرح شود.

وی با بیان اینکه صف مردم و مطالبه‌گران معترض از اغتشاش‌گران جدا است، افزود: مردم مطالبات خود را با اغتشاش و درگیری مطرح نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در تشریح ریشه‌های این تجمعات، تصریح کرد: از قِبَل انقلاب و نظام اسلامی، برخی‌ها موقعیت و ثروت به دست آورده‌اند که این موقعیت و ثروت پس‌لرزه‌هایی دارد.

وی ادامه داد: این افراد گمان می‌کنند اگر برای دست‌یابی به اهداف شوم خود معترضان و مطالبه‌گران را تحریک کنند نیات پلید آنها محقق می‌شود؛ اما کور خوانده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به معترضان و مطالبه‌گران، تصریح کرد: هر چیز راهکاری دارد و با تخریب اموال عمومی هیچ نقصی درست نمی‌شود، از سوی دیگر مردم باید هوشیار باشند که نفوذی‌ها به صف آنها وارد نشوند.

وی همچنین با اغتشاش‌های دیشب در بجنورد اشاره کرد و گفت: در تجمعات اخیر در شهرهای مختلف نشانه‌هایی از حضور افراد مأمور شده از سوی بیگانگان دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: به مسؤولان توصیه می‌کنیم با رفع مشکلات اقتصادی مردم، حرف آنها را بشنوند، معترضان و مطالبه‌گران را به حضور بپذیرند تا راضی و توجیه شوند؛ زیرا شنیدن صدای مردم معترض آنها را آرام و امیدوار می‌کند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات