۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۵۶۳۲
حجت الاسلام نواب:

دوران حسین انتظامی طلایی‌ترین دوره معاونت مطبوعات است

عملکرد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم به سرپرستی حسین انتظامی یک دوره طلایی برای تاریخ این معاونت است.
گفت وگوی رسا با حجت الاسلام نواب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدابوالحسن نواب رییس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی در گفت وگویی به ارائه نظر خود درباره زمان مدریت حسین انتظامی بر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد پرداخت.

متن این اظهارات به شرح زیر است:

عملکرد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم به سرپرستی دکتر حسین انتظامی را، یک دوره طلایی برای تاریخ این معاونت می دانم و اجمالا از عملکرد دکتر انتظامی و معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد بسیار راضی هستم.
این برادر عزیز در همه زمینه ها بسیار خوب عمل کرد؛ از جمله در سرعت بخشی به صدور مجوزها به نشریات و سایت ها و ...؛ این نوع عملکرد آقای دکتر انتظامی نشان می دهد که ایشان به هیچ عنوان در مسئولیت مهمی که دارند، با نگاه طرفداری از جریان فکری خاصی برخورد نکرد؛ این گونه نبود که یک گروه فکری خاص را طرد کنند و یک گروه فکری دیگر را ترجیح دهند؛ به نظر بنده در هر جهتی که فکر کنیم آقای دکتر انتظامی بسیار خوش درخشیدند و لایق قدردانی می باشند.
از طرفی دکتر انتظامی مورد اعتماد مطبوعات بود و البته او خودش بر آمده از جامعه مطبوعاتی ایران بود؛ به مطبوعات اعتماد داشت و مطبوعات نیز همین نگاه اعتماد گونه را به ایشان داشتند؛ دکتر انتظامی با وجود این که در سال های اخیر یک مقام دولتی محسوب می شد، اما در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، با رأی بالا و خیره کننده رأی آورد که نشان از آن دارد که او همزمان مورد اعتماد مطبوعات و همین طور مورد اعتماد حاکمیت است.
نکته دیگری که دوست دارم به آن اشاره کنم، توجه خاص و ویژه دکتر انتظامی به ارتقاء رسانه های حوزه دین و اندیشه، از حیث کمی و کیفی بود؛ و انصافا در 4سال گذشته شاهد رشد کمی و کیفی رسانه های دینی، قرآنی و انقلابی بودیم؛ بازهم تأکید می کنم که عملکرد آقای دکتر انتظامی از هر جهتی نمونه بود./
۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات