۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۵۴۶۱۳۹
آیت الله علما:

مسؤولان قدردان حمایت های مردم از انقلاب باشند

آیت الله علما گفت: مسؤولان باید همواره قدردان حمایت های مردم از انقلاب بوده و در جهت کاهش مشکلات جامعه تلاش کنند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: مردم صاحبان اصلی این انقلاب بوده و هستند و پس از حدود چهار دهه همچنان حامی انقلاب بوده و به دشمنان اجازه عرض اندام در امور داخلی کشور را نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: هرکجا که انقلاب با تهدیدی مواجه شد مردم قاطعانه در برابر دشمنان ایستادگی کرده و انقلاب را حفظ کردند.

وی در ادامه بیان داشت: بصیرت و دشمن شناسی از ویژگی هایی است که رهبر معظم انقلاب همواره بر حفظ آنها تأکید داشته است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان با سرمایه گذاری کلان به دنبال مقابله با جمهوری اسلامی ایران هستند زیرا آنها به دنبال انتقام شکست های اخیر خویش در سوریه و عراق از ایران هستند.

آیت الله علما یادآور شد: خوشبختانه روحیه فداکاری و ایثار و شهادت در کشور مانع دستیابی دشمنان به اهدافشان می شود و عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون ایثار شهدا است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی حمایت از انقلاب اسلامی ادامه داد: مسؤولان باید همواره قدردان حمایت های مردم بوده و در جهت کاهش مشکلات جامعه تلاش کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید مطالبه به حق مردم شنیده شده و معضلاتی همچون فقر و بیکاری در کشور از ریشه حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه آمار بیکاری استان بالا بوده و جوانان و خانواده ها خواستار رسیدگی مسؤولان و ارائه راهکار مؤثر از سوی آنها هستند.

آیت الله علما در پایان عنوان داشت: مستکبران هیچگاه قابل اعتماد نبوده و اعتماد به آنها نتیجه ای جز ضرر نخواهد داشت بنابراین نباید در عرصه سیاست خارجی فریب مستکبران را خورد./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات