۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۴۶۱۶۳
امام‌ جمعه کرج:

سد اعتقاد ایرانیان شکستنی نیست

امام‌ جمعه کرج گفت: ایمان و اعتقاد مردم ایران به سدی محکم در برابر دشمنان ما تبدیل‌شده است و آن‌ها سعی دارند به این سد خدشه وارد کنند.
آیت الله حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج ضمن تشکر از حضور مردم در حماسه‌ای که به‌منظور محکومیت آشوبگران در سطح استان البرز برگزار شد، گفت: حماسه حضور مردم به ما درس داد که اگر زمان‌شناس و موقعیت‌شناس باشیم چه تأثیرات مفیدی را از این وقت‌شناسی خواهیم دید.

وی افزود: این بار نیز جهان فهمید سد اعتقاد و ایمان مردم ایران قابل شکست و براندازی نیست و حوادث به وجود آمده در این چند روز اخیر بسیار دردناک و ناراحت‌کننده بود اما عده‌ای دنیاطلب را از خواب غفلت بیدار کرد.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه مردم باید هوشیاری خود را همواره حفظ کنند اظهار داشت: دشمنان، برای صدمه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های اعتقادی مردم انقلابی ایران همیشه مصمم هستند و حمایت رئیس‌جمهوری آمریکا از اوباش آشوبگر در ایران چندان هم تعجب‌آور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی ادامه داد: این اقدام قابل پیش‌بینی بود که این شخصیت خبیث و رذل موافق ایجاد آشوب در کشور ما باشد و اگر رئیس‌جمهور آمریکا خواهان کمک به مردم ایران بود، پول‌های بلوکه ملت نی آرا به آنان بازمی‌گرداند.

خطیب نماز جمعه کرج بابیان اینکه مسئولان استان البرز در این وقایع اخیر با همدلی و یکپارچگی به رفع آشوب‌ها کمک کردند گفت: با حماسه حضور مردم در این روزهای گذشته، برای محکوم کردن نفاق و آشوب و همچنین همراهی مسؤولان خدویم و فداکار بازدارنده موفق شدیم پاسخی دندان‌شکنی به دشمنان داخلی و خارجی بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: از حماسه حضور مردم در روز گذشته به درک درستی از اعتقادات مردمی رسیدیم و به جهان اثبات شد که در مقابل دشمنان خود محکم خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم مزدوران انگلیسی و آمریکایی در کشور انقلابی و شهیدپرور ایران، خرابی به بار بیاورند.

وی تأکید کرد: دشمن در طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، هرگز با اقدام نظامی نخواهد آمد، چراکه قدرت دفاعی کشور ایران اسلامی پیش‌ازاین به اثبات رسیده است و آن‌ها نیز می‌دانند در این راستا به خواسته شوم خود غیر از نفوذ در لایه‌های اجتماع، نخواهند رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه بیان کرد: ایمان و اعتقاد مردم ایران به سدی محکم در برابر دشمنان ما تبدیل‌شده است و آن‌ها سعی دارند به این سد خدشه وارد کنند ولی آگاهی و هوشیاری مردم ایران موجب شده، تمامی نقشه‌های شوم آنان نقشه بر آب شود و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز همیشه مزدوران و مخالفان را به ناامیدی می‌کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی بابیان اینکه برخی از افراد بی‌تدبیر و ناآگاه در زمین دشمن بازی می‌کنند اظهار داشت: برخی از افراد خود را به دشمن می‌فروشند و علیه کشور اقدام می‌کنند و این جای بسی تأسف برای این افراد دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرایی شدن آموزش‌های سند 2030 در کشور اشاره کرد و ضمن خیانت شمردن آن به اعتقادات اسلامی بیان داشت: در این رابطه تحقیقاتی انجام داده‌ام و متوجه شدم در برخی از مدارس و مراکز آموزشی سند 2030 را به دانش آموزان و نسل جوان آموزش می‌دهند و در این رابطه، تذکرات و پیام‌هایی به آموزش‌وپرورش استان البرز فرستاده‌شده که مراقب این مسئله در مناطق خود باشند.

امام‌جمعه کرج افزود: ولی متأسفانه شاهد این هستیم که در برخی مدارس دخترانه استان البرز اقدام به پخش موسیقی‌های مبتذل کرده و دانش آموزان را مجبور به رقص می کنند و عجیب اینکه این عمل خلاف شئون اسلامی را ابلاغیه آموزش‌وپرورش اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بابیان این سؤال که "آیا پخش موسیقی در برخی مدارس استان البرز در زمان استراحت دانش آموزان ابلاغیه آموزش‌وپرورش البرز است؟" متذکر شد: مسئولان آموزش‌وپرورش استان مراقب باشند برای ماندن چند روز بیشتر در سمت مسؤولیت خود دست به هر اقدامی نزنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روزنامه‌ها و قلم‌ها مراقب باشند که از اتفاقات و جریان‌های اخیر به نفع حزب و گروه خود استفاده برای کاسبی نکنند و مزخرف ننویسند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات