۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۵۴۶۱۷۷
مسؤول بنياد فرهنگي خاتم‌الاوصيا:

گرايش به اسلام و انقلاب اسلامي روز به روز در حال توسعه است

مسؤول بنياد فرهنگي خاتم‌الاوصيا گفت: انقلاب اسلامي جهاني شده است و گرايش به اسلام و انقلاب اسلامي روز به روز در حال توسعه است.
حسين يكتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حسين يكتا، جمعه شب در سالن شهداي پاسدار ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان در جمع بسيجيان شهرستان اين شهرستان، گفت: آنچه را كه از بالاي دكل انقلاب مي بينيم اين است كه اردوگاه دشمن به هم ريخته است.

وي با اشاره به اينكه يهود يكسره در حال برنامه ريزي براي اسلام است، افزود: دشمن 200 تا 300 سال سرمايه گذاري كرد و اميد داشت تا نظام امپرياليسم را سركار بياورد و اوضاع آن را محكم كند، يهود بيش از سه هزار سال است كه سرمايه گذاري مي‌كند و براي پيامبر آخرالزمان نقشه ها كشيده و خبر آمدن پيامبر آخرالزمان را دارد و برنامه هاي زيادي براي اسلام داشت، اما در بهمن سال 57 يك مرتبه تمام برنامه هاي آنها به هم ريخت.

يكتا ادامه داد: يهود از روز اول انقلاب اسلامي ايران هرچه توطئه كردند و غائله هاي متعددي را در سراسر ايران تدارك ديدند تا انقلاب را شكست دهند، اما در همه اين توطئه ها شكست خوردند و وضعيت براي آنها روز به روز بدتر شد.

به گفته وي، با كمك بچه هاي محلي و پيشمرگان كرد و بسيجي هاي محلي و مردم غائله كردستان و بساط دموكرات و كوموله جمع شد و در ادامه هم در 8 سال جنگ تحميلي با عراق از 18 كشور اسير گرفته شد.

وي با اشاره به اينكه داعش را در سال 58 در كردستان شكست داديم، گفت: امروز نيز رزمندگان مدافع حرم به فرماندهي سردار بزرگ حاج قاسم سليماني بساط داعش را در سوريه و عراق برچيده اند، ضمن اينكه شكست كه از سوي 50 كشور با اين همه پشتيباني و امكانات به اين راحتي به دست نيامد.

يكتا ادامه داد: اميد آنها بعد از امام خميني(ره) به قائم مقامي منتظري بود تا به هدف برسند اما امام بساط آنها را جمع كرد و همان افرادي كه مي خواستند قائم مقامي به رهبري برسد همين افرادي هستند كه فتنه ها را برنامه ريزي و طراحي كردند، اما  نقشه دشمن براي قائم مقامي نيز هم با انتخاب رهبر معظم انقلاب خنثي شد.

به گفته وي، يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و نظام در نيجريه شيخ زكزاكي شد، اين درحالي است كه شيخ زكزاكي هاي بسياري تربيت شده اند كه هر يك از آنها مي توانند جهان را متحول كنند.   

مسؤول بنياد فرهنگي خاتم‌الاوصيا(عج) گفت: امروز ديده بان نظام حضرت امام خامنه اي انقلاب را رصد مي كند و با نامه هايي كه به جوانان آمريكا و اروپا نوشتند، مشخص شد انقلاب اسلامي جهاني شده است و گرايش به اسلام و انقلاب اسلامي روز به روز در حال توسعه است.

يكتا در ادامه با تأكيد بر نياز به فعاليت هاي معرفتي عميق و بصيرتي در جنگ نرم، ابراز داشت: امروز نگرش و بينش برخي از دختران و پسران عوض شده و در اين جبهه جهاد اكبر بايد تلاش  مضاعفي داشت، چرا كه جبهه قبلي جهاد اصغر بود اما امروز جبهه جهاد كبير كه سخت تر و پيچيده تر از جهاد قبلي است و نياز به ابزارهاي مورد نياز اين جبهه است.

وي، ادامه داد: در جبهه جهاد اصغر تصرف سنگر بود اما در جبهه جهاد كبير تصرف قلوب است و امروز در دنيا دو نفر يقين دارند كه كار دشمن تمام است يكي خود دشمن و ديگري رهبر معظم انقلاب است كه مي فرمايند خدا با ما است.

يكتا اظهار داشت: اگر رهبر معظم انقلاب مي فرمايند نبرد عزم و اراده ها آغاز شده است و در پيچ مهم تاريخي قرار داريم كه بايد ابتكار عمل را به دست داشته باشيم، براي اين است كه اينجا همان جايي است كه رهبر معظم انقلاب مي فرمايند جنگ نرم آغاز شده است و آماده باشيد كه خرمشهرها در پيش است./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات