۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۴۶۳۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن با جنگ اقتصادی و فرهنگی به دنبال تضعیف نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ایجاد توطئه و با جنگ های نظامی، اقتصادی و فرهنگی به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار رییس و کارکنان سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیاری از افراد در جامعه از شغل خود تنها کسب درآمد را می فهمند تا این درآمد را در زندگی هزینه کنند.

وی بیکاری را آفتی برای انسان ها دانست و گفت: لحظات بیکاری برای هر انسانی یک نوع نقص و آفت است و روح، روان و بدن انسان نیازمند کار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بیکاری در جامعه انحرافات بسیاری را به دنبال دارد، افزود: زندگی انسان نباید تکراری باشد و زندگی انسان متفکر و با ایمان هیچ گاه تکراری نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انسان های مومن کارها را بر اساس وظیفه خود انجام می دهند، تصریح کرد: کار و شغل مصداق عبادت است، انسان ها در زندگی باید تلاش و کوشش کنند و اگر انسان تلاش نکند بی حاصل است

وی خطاب به کارکنان سازمان بسیج سازندگی، ادامه داد: شغل شما الهی و مقدس است و خدمت به مناطق محروم استان توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و باید هدفمند کار کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تلاش دشمن در برپایی جنگ های مختلف، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران با ایجاد توطئه و با جنگ های نظامی، اقتصادی و فرهنگی به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد مسائل اقتصادی تاکیدات بسیاری کردند و در سال های اخیر بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح می کنند از این رو مسؤولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی و شکست اسلام در مقابل کفر در مسائل اقتصادی رقم می خورد، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن در تلاش بوده تا به مقاصد اصلی نرسیم و نظام اسلامی را از اهداف خود دور کند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات