۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۴۶۳۶۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

مدارس علمیه لرستان توسعه می یابد

مدیر حوزه علمیه لرستان از توسعه برخی مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: با فراهم کردن زیرساخت ها پروژه های عمرانی مدارس استان در حال اجرا است و مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد که زمین آن تهیه شده است به زودی کار اجرا آغاز خواهد شد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان اینکه در برخی مدارس علمیه استان شاهد انجام فعالیت های ساز و ساز و توسعه مدارس هستیم، عنوان داشت: مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد یکی از این مدارس است.

وی با اشاره به انجام برنامه ریزی های لازم در راستای توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد که از مدارس قدیمی است و بسیاری از برنامه های دینی و مذهبی به میزبانی این مدرسه برگزار می شود، این مدرسه به زودی توسعه می یابد.

مدیر حوزه علمیه لرستان از تهیه زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع خبر داد و افزود: با خرید این زمین و چندین مغازه در اطراف این حوزه به منظور توسعه مدرسه علمیه تدابیر لازم اندیشیده شده و پس از اعلام جواب مناقصه کار ساخت و ساز آغاز می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی مدارس علمیه استان نیز به تعمیرات نیاز دارند، ادامه داد: پس از انجام بازدید و بررسی هر مدرسه ای که نیازمند تعمیرات باشد، مشکلات ان برطرف می شود.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه نماکاری مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از جمله تعمیراتی است که در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: به زوی با فراهم ساختن امکانات لازم کار نماکاری این مدرسه آغاز خواهد شد.

وی به انجام برخی تعمیرات در مدارس علمیه استان که در سال جاری انجام شده است، اشاره و خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه ولیعصر(عج) و استادسرای پلدختر از جمله مدارسی بود که تعمیرات اساسی در آنها انجام گرفت.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اهمیت تحصیل طلاب در مدارس علمیه بیان داشت: باید زیرساخت های علمی، آموزشی و رفاهی برای طلاب فراهم شود و همواره در کنار رشد کمی به رشد کیفی نیز توجه داشت.

وی اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی در حوزه علمیه استان در اولویت قرار دارد و همواره تلاش می کنیم با فراهم ساختن زیرساخت های رفاهی و آموزشی در رشد علمی طلاب نقش آفرین باشیم./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات