۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۴۶۴۶۴
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

مردم ولایتمدار ایران از آزمون اتفاقات اخیر سربلند خارج شدند

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: مردم ولایتمدار ایران از آزمون اتفاقات اخیر سربلند خارج شدند و صف خود را از فتنه گران جدا کرده و با مقابله با فتنه‌گران و یاوه‌گویی‌های ترامپ راه سوء استفاده ضدانقلاب را بستند.
قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی نماینده مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در یادواره شهدای دفاع مقدس که در مسجد خاتم النبیین(ص) برگزار شد، گفت: عنایات شهدا به مردم و نظام اسلامی بسیار است.

وی افزود: در ولایتمداری مردم تهران شکی نیست و این مهم با وجود مضجع شریف صدها امامزاده واجب التعظیم در این استان قابل تایید است. در کنار بقاع متبرکه امامزادگان مدارس حوزوی بسیاری بنا نهاده شده و علمای برجسته‌ای در آن رشد و تربیت یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر، ابراز کرد: مردم ولایتمدار ایران به ویژه تهران از این آزمون سربلند خارج شدند و صف خود را از فتنه گران جدا کرده و با مقابله با فتنه‌گران و یاوه‌گویی‌های ترامپ راه سوء استفاده ضدانقلاب را بستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موضع گیری عجولانه ترامپ در اغتشاشات اخیر صف دشمنان را از دوستان مشخص کرد، اظهار داشت: اگر شتاب زدگی دشمن نبود تشخیص حق و باطل برای مردم به راحتی میسر نمی‌شد.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه ایران مرکز و پایتخت تشیع است برهمین اساس دشمنان فراوان دارد، گفت: دشمن با شایعه پراکنی درصدد آن است چنین وانمود کند که مردم تهران گرایشی به مذهب و دین ندارند اما با همه مشکلات باید گفت که تهران بر پایه ولایتمداری استوار است.

وی با اشاره به اینکه در سطح تهران صدها کانون قرآنی و هیات مذهبی وجود دارد، عنوان کرد: تهران به ولایتمداران و معتقدان به انقلاب تعلق دارد. شهدا ساخته تاریخ نبودند بلکه خود تاریخ ساز شدند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه امروز عربستان با پرداخت میلیاردها دلار به آمریکا خواستار خرید امنیت است، گفت: امروز فرهنگ ایثار و مقاومت مرزهای کشورها را در نوردیده و پیروزی‌های جبهه مقاومت را به ثمر رسانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شکست عربستان در کشورهای اسلامی منطقه حاکی از آن است که نابودی وهابیت از آنچه پیش بینی می‌شد سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات