۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۴۸۶۶۸
فلاحتی:

دشمن شناسی کشور را در برابر فتنه‌ها حفظ می‌کند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن شناسی کشور را در برابر فتنه‌ها حفظ می‌کند، گفت: هدف اغتشاشگران و منافقان از ناامن ساختن کشور به طور قطع رفع مشکلات اقتصادی مردم نیست.
فلاحتی

فرهاد فلاحتی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم ولایتمدار قم، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم قم حاکی از تبیین هوشمندانه معظم له درباره فتنه‌ها و توطئه‌های اخیر و پیش رو بود.

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دشمنان خارجی و برخی ایادی کفر در داخل و خارج کشور با بهره جستن از کمترین فرصت دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند و هستند از این رو فتنه شناسی برای همگان بسیار حائز اهمیت است.

فلاحتی با اشاره به اینکه اوضاع نابسامان اقتصادی و بانکی کشور عامل اصلی اعتراضات اخیر مردم بود، ابراز کرد: در حال حاضر مساله اشتغال و تولید، کشور را با مشکلات شدیدی روبرو کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: این نقدی بود که حضرت آقا در بیاناتشان مطرح کردند، سه قوه نیز این امر را قبول دارند و کسی منکر مشکلات امروز کشور نیست اما اعتراضات اخیر مردم دستاویز دشمنان و عناصر داخلی شد تا از این طریق کشور را به آشوب و التهاب بکشانند.

وی با تاکید بر اینکه در حوادث اخیر صف منافقان ضد انقلاب از معترضان جدا است، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما مدام شاهد مبارزه جبهه حق و باطل و دشمنی دشمنان داخلی و خارجی در همه فتنه‌ها بودیم و این کینه توزی و دشمنی برای بار اول نیست.

فلاحتی با بیان اینکه هدف اغتشاشگران و منافقان از نا امن ساختن کشور به طور قطع رفع مشکلات اقتصادی مردم نیست، عنوان کرد: دشمنان همیشه با ایجاد اختلال در امنیت کشور، ضرب و شتم مردم بی گناه و عزادار ساختن برخی خانواده‌ها درصدد ضربه زدن به انقلاب و ملت هستند و این نشان می‌دهد که دشمنان نه ماهیت نظام را قبول دارند و نه دلشان برای مردم و تاریخ ایران سوخته است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل عاملان اصلی اغتشاش و آشوب اخیر در کشور بودند، خاطرنشان کرد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم ولایت مدار قم ناظر بر دشمن شناسی و فتنه شناسی بود./813/ت۳۰۲/ق

 

 

ارسال نظرات