۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۴۹۱۴۷
آیت الله علما:

انسان استعداد کسب صفات الهی را دارد

آیت الله علما انسان را خلیفه الله در زمین دانست و گفت: انسان باید به دنبال تکامل و الهی شدن باشد زیرا استعداد کسب صفات الهی را دارد و با کسب صفات خداوند، الهی شده و به مقام انسانیت کامل دست می یابد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و پرسنل قرارگاه منطقه ای نجف اشرف، ابراز داشت: انسان خلیفه الله در زمین است بنابراین باید به دنبال تکامل و نزدیک شدن به خداوند باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انسان استعداد کسب صفات الهی را دارد و با کسب صفات خداوند، الهی شده و به مقام انسانیت کامل دست می یابد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام (ص) نمونه انسانی است که به مقام کامل انسانیت رسیده و صفات الهی در سیمای ایشان متجلی است.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از امام صادق(ع) تاکید کرد: انسان برای دستیابی به مقام انسانیت و کسب صفات الهی نیازمند واعظی در قلب، زاجری در نفس و دوستان و همنشینانی صالح است.

آیت الله علما اظهار داشت: باید در هر زمانی بر اعمال خویش نظارت داشت و بر اصلاح اعمال همت داشت و این همان واعظ قلبی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: توجه به واعظ و همنشین صالح و خوب راه شیطان را سد کرده و اجازه نفوذ به او نخواهد داد.

آیت الله علما در پایان عنوان داشت: اگر انسان خویش را به این سلاح ها مجهز نکند شیطان تا نابودی او دست از گمراه کردن نخواهد کشید./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات