۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۵۲۳۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

محافل قرآنی و مجالس اهل بیت تأمین‌کننده غذای روح انسان‌ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همان‌گونه که جسم انسان نیاز به غذاهای مادی دارد، روح او نیز محتاج به غذای روحانی است و حضور در مجالس قرآن و اهل بیت(ع) همان غذای روح ما انسان‌هاست.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان، اظهار کرد: حب پیغمبر، حب اهل بیت(ع) و همچنین آموزش و ترغیب به تلاوت قرآن ازجمله خصلت‌های تربیت در فرزندان است.

وی تصریح کرد: انسان موجودی دو ساحتی است؛ یکی مادی که همان بدن است و با حیوانات مشترک و ساحت دیگر آن معنوی است که داشتن عقل و شعور و قدرت اختیار که او را نسبت به موجودات دیگر برتری داده است.

حجت‌الاسلام خادمی خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر چون انسان ترکیبی از روح و جسم است، همان‌گونه که جسم او نیاز به غذاهای مادی دارد، روح او نیز محتاج به غذای روحانی است و حضور در مجالس قرآن و اهل بیت (ع) همان غذای روح ما انسان‌هاست.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه تربیت مدافعان حرم ثمره همین مجالس قرآنی و محافل اهل بیت است، افزود: امروز دفاع از حریم ائمه (ع) مرز نمی‌شناسد.

وی ادامه داد: جوانان غیرتمند ایرانی در هر کجا که ندای مظلومین بلند باشد به دفاع از آنان برمی‌خیزند.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار داشت: دشمنان اسلام به دنبال محو آیین الهی از زندگی مردم بودند؛ اما عنایت الهی موجب شد تا خود آنان از صحنه روزگار با فلاکت محو شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بارها طعم شکست را از جوانان این مرز و بوم چشیده‌اند و این بار نیز ندای مظلوم خواهی آنان موجب شکست و سرافکندگی ابرقدرت‌های بی‌ایمان در دنیا شد و آنان که منهای انسانیت‌اند این بار نیز به یاری خداوند شکست را تجربه کردند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات