۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۵۲۴۹۷
امام جمعه کرج:

عده‌ای در کشور با فضاسازی به دنبال برجام‌های ۲ و ۳ هستند

امام جمعه کرج گفت: عده‌ای در کشور با فضاسازی علیه دستگاه‌های انقلابی و ارزشی و فشار بر افکار عمومی در جهات مختلف سعی دارند برجام‌های دو و سه را علنی کنند.
آیت الله حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرج گفت: با توجه به اینکه می‌دانیم مواضع کشور فرانسه بسیار روشن است پس چرا باید به این دولت‌ها و رفتارهایشان دل ببندیم و باید بدانیم آن‌ها برای تکمیل طرح‌های آمریکا سعی به ایجاد رابطه با ایران دارند.

وی متذکر شد: عده‌ای در کشور با فضاسازی برعلیه دستگاه‌های انقلابی و ارزشی و فشار بر افکار عمومی در جهات مختلف سعی دارند برجام‌های دو و سه را علنی کنند.

خطیب نماز جمعه کرج ادامه داد: عقب‌نشینی ما  از برجام موجب می‌شود با خسارات دیگری مواجه شویم و اگر شخصی یا گروهی در داخل و یا خارج از کشور سعی داشته باشند تعهدات بیشتری از برجام را به ما تحمیل کنند، دولت‌مردان، مسئولان و نیروهای انقلابی ایستادگی خواهند کرد و اجازه این اقدام را به آنان نخواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌همدانی عنوان کرد: ملت ایران تا امروز برای حفظ آرمان‌های خود سختی فراوانی را تحمل کرده و هزینه بسیاری پرداخته است  و هرگز عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای رفع مطالبات مردمی اقدامات اساسی انجام دهند اظهار کرد: نباید به دلیل ناکارآمدی عده‌ایی از مسئولان، مردم به ناامید برسند و تنها سخن گفتن از آینده روشن کافی نیست بلکه به اقدام و عمل در این عرصه نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم با وعده‌ووعید رفع نمی‌شود بلکه نیازمند عزم قوی مسئولان انقلابی و برنامه‌ریزی دقیق است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی تأکید کرد: اینکه روئسای اجرایی کشور، فقط در مورد افزایش حقوق و شرایط شغلی مقامات قانون تعیین کنند، بیانگر این است که به فکر مردم نیستند.

حقوق‌های نجومی نامشروع است

وی در ادامه خطاب به برخی از مسئولان گفت: چرا می‌خواهید اشرافی گری و تجمل‌گرایی را در کشور رواج دهید؟ در حالی که امام خمینی (ره) معتقد بودند افرادی که در خانه‌های مجلل خود با آرامش و بدون دغدغه زندگی می‌کنند نباید برکرسی مسؤولیت‌های کلیدی کشور بنشینند.

خطیب نماز جمعه کرج تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز در این زمینه معتقد هستند حقوق و برداشت‌های غیرمنصفانه به این صورت، نامشروع و گناه است و خیانت به آرمان‌های انقلابی به شمار می‌آید.

وی افزود: مقام عظمی ولایت بارها فرموده اند که باید با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نامشروع برخورد شود.

امام‌جمعه کرج تأکید کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری؛ وقتی اشرافی گری در جامعه باب گردد همه به دنبال طعمه‌ای می‌گردند که شکم‌های خود را سیر کنند و لازم است با کسب مال‌ حرام به جدیت برخورد شود چراکه اگر این موضوع اتفاق نیافتد با ناامیدی مردم مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی ادامه داد: همچنین امیدواریم نمایندگان مجلس به‌درستی تصمیم‌گیری کنند تا در آینده شرمنده ائمه اطهار و خون شهدا نباشند و  منافع ملی را در نظر گرفته و به بیراهه نروند.

وی تصریح کرد: رزمایش ملی محمد رسول‌الله (ص) در سواحل جنوبی کشور و قسمتی از آب‌های بین‌المللی برگزار شد که گذشته از ایجاد آمادگی برای نیروهای مسلح موجب ایجاد دوستی و مودت با کشورهای همسایه شد.

امام جمعه کرج در ادامه گفت: ایجاد همکاری با جبهه مقاومت، در دل کینه‌ورزان نسبت به انقلاب اسلامی، هراس می افکند و قدرت دفاعی کشور هرگز اجازه نمی‌دهد، دشمنان ایران اسلامی لحظه به کشور ما تعرض کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در خاتمه خاطر نشان کرد: ایام مبارک دهه فجر با ایام دهه فاطمیه مصادف شده است که لازم است گفته شود، نباید برنامه های هیچ یک از مناسبت ها تحت تأثیر دیگری قرار گیرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات