۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۵۲۸۴۹

«عزت‌الله ضرغامی» سخنران روز ۲۲ بهمن کرج

عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی برای راهپیمایان ۲۲ بهمن در کرج سخنرانی می‌کند.
عزت الله ضرغامی

به گزارش خبرگزاری رسا، ستاد دهه فجر استان البرز با صدور اطلاعیه‌ای برنامه‌های این دهه در استان را اعلام کرد.

در روز 12 بهمن برنامه محوری و رژه موتورسواران در شهرستانهای استان البرز و کرج انجام می‌شود.   

این رژه در شهر کرج راس ساعت 9:30 صبح پنجشنبه همزمان با ورود حضرت امام (ره) در بهمن 57 به کشور از دو مسیر چهارراه امام به سمت میدان سپاه و میدان حصارک به سمت میدان سپاه، صورت می‌گیرد و پس از آن دستگاه‌ها از جمله سپاه برنامه‌ها و آیین‌های ویژه این روز را در سطح استان به اجرا می‌گذارند. 

"نواختن زنگ انقلاب" در مدارس به‌دلیل تعطیلی روز پنج شنبه مدارس به صورت کشوری در روز شنبه 14 بهمن در ساعت 9:30 در محل دبیرستان دخترانه شرافت برگزار و آغاز ویژه برنامه‌های دانش‌آموزی دهه فجر از دیگر برنامه‌های این روز است که در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان شده است.  

برگزاری همایش‌ها و نشست‌های سیاسی،گفتمان‌ها و تریبون‌های آزاد، نشست‌های علمی و معرفتی و جلسات پرسش و پاسخ  در مدارس و کانون‌های استان ویژه دانش‌آموزان، برپایی پایگاه خون‌گیری در محوطه دانشگاه آزاد توسط کانون دانشجویی هلال احمر در طول دهه مبارک فجر، همایش محوری بانوان انقلابی در 13 بهمن ماه، یادواره شهدای انقلاب استان البرز در روز 17 بهمن  ساعت 10 صبح  در سالن شهدای نژادفلاح، گلباران 158 گلزار شهدا بصورت متمرکز در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج در ساعت 14، از برنامه‌های روز 19 بهمن ماه جاری است.

همچنین در این اطلاعیه آمده در 20 بهمن ماه مسابقه اتومبیلرانی و موتورسواری با همکاری ستاد مردمی انجام و با نورافشانی و بانگ الله‌اکبر در 21 بهمن ماه به استقبال روز موعود ایام‌الله دهه فجر یعنی 22 بهمن می‌رویم.

"ضرغامی" سخنران روز 22 بهمن در کرج

بر اساس این اطلاعیه علاوه بر اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان با عنوان ولایت در روز 22 بهمن، عزت‌الله  ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی برای راهپیمایان در کرج سخنرانی می‌کند.

همچنین مسیرهای راهپیمایی در سال جاری در سه مسیر به شرح ذیل است: 

مسیر شماره 1: میدان شهدا، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی

مسیر شماره 2: میانجاده، سه راه رجایی شهر، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی

مسیر شماره 3: مسجد جامع رجایی شهر، فلکه اول،  بلوار ماهان،  میدان جمهوری اسلامی.

در این اطلاعیه آمده است که محل جایگاه تجمع پایانی داخل میدان جمهوری است.

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در پایان از عموم مردم شریف و شهیدپرور استان البرز جهت حضور در این مراسم به‌ویژه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت بعمل آورده و افزوده است حضور مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار و نشان‌دهنده اتحاد و همدلی در بین مردم است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز  تاکید کرده این آیین و مراسم علاوه بر جشن‌ها و مراسمی است که بصورت خودجوش درسطح محلات و مناطق برگزار شده و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نیز در قالب گروه‌های مردمی به جشن و سرور پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات