۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۵۲۸۵۷
با همکاری مراکز حوزوی؛

همایش «فجر فاطمی» با حضور مبلغان برگزار شد

همایش «فجر فاطمی» در راستاي جبهه سازي درعمليات هاي تبليغي بامحوريت تبليغ درايام دهه فجر و ايام فاطميه در قم برگزار شد.
همایش «فجر فاطمی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه امير بيان عصر امروز اولين همايش مشترک خود را با مركز مديريت حوزه های علمیه، سازمان اوقاف وامورخيريه، مؤسسه روايت سيره شهدا و تيپ مستقل۸۳امام صادق(ع) در راستاي جبهه سازي درعمليات های تبليغی با محوريت تبليغ درايام دهه فجر و ايام فاطميه تحت عنوان «فجرفاطمی» در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفا برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، در این همایش داریوش سجادی فعال سیاسی مقیم آمریکا عصر امروز در همایش بزرگ مبلغان استان قم که در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد، با اشاره به این که اصلاح طلبی در کشور ما در سال ۷۶ محصول یک بدآموزی بود که در دام دموکراسی غربی افتاد، گفت: این جریان با دغدغه انقلاب اسلامی ایجاد شد، اما به تدریج دچار خودبرتر بینی شده و در سال ۸۸ منجر به شعارهای ضد ارزشی شد.

وی با اشاره به این که شیطان به سبب خودبرتربینی از درگاه ایزدی رانده شد، اظهار داشت: در اینجا باید گفت که علت اطلاق شیطان بزرگ بر آمریکا از سوی امام خمینی(ره) نیز برای اشاره به همین موضوع بوده است.

سجادی با بیان این که دولت دهم در سال ۸۸ قربانی خودبرتربینی اصلاح طلبان شد، ابراز داشت: فتنه ۸۸ اوج خودبرتربینی اصلاح طلبان بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: وقتی آتش فتنه ۸۸ با تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور مردم خاموش شد، آمریکا سعی کرد از طریق تحریم ها به فتنه دامن بزند و‌ با تحت فشار قرار دادن اقشار ضعیف و راه اندازی مشکلات معیشتی، بحران انگیزش را ایجاد کند.

رستمی عضو کانون مطالعات فرهنگی بسیج مدرسه علمیه معصومیه نیز در همایش بزرگ مبلغان استان قم که در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه ما در زمینه جنگ‌نرم بسیار ضعیف عمل می کند، گفت: در اغتشاشات اخیر به وضوح دیدیم که دشمن توانست از طریق فضای مجازی به ویژه تلگرام به امنیت ملی خدشه وارد کند.

وی ادامه داد: گرانی، تورم و ناکارآمدی دولت در پاسخ گویی به مطالبات مردم زمینه اعتراض و اغتشاش را فراهم کرد، اما علت اصلی اغتشاشات این بود که آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود از طریق تلگرام و اینستاگرام جریانات را بر اساس اهداف پلیدشان هدایت کردند.

رستمی ابراز داشت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی پلیس فتا در مردادماه سال گذشته، حدود ۷۰ درصد جرایم از فضای مجازی نشأت گرفته است که از این میان حدود ۴۰ درصد جرم ها در تلگرام صورت پذیرفته است؛ بنابراین پرواضح است که شبکه های اجتماعی داخلی باید جایگزین شوند.

گفتنی است، در پایان این همایش از مجموعه نرم افزارهای «فجر فاطمی» که عبارتند از مجموعه سخنرانی های چندرسانه ای «برچسب»، «لیدر» و «خوابی یا بیدار؟» و مجموعه سخنرانی های مکتوب «مادر همیشه بیدار»، «از آزادی تا آزادی»، «یم فاطمی» و «راه و رسم فاطمی شدن» رونمایی شد./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات