۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۵۲۹۲۲
ساداتی‌نژاد با انتقاد از کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷:

ایردات مدنظر نمایندگان در کلیات بودجه ۹۷ همچنان باقی است

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی از باقی ماندن ایرادات متعدد در کلیات بودجه سال ۹۷ پس از بررسی مجدد این لایحه خبر داد.
ساداتی نژاد

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره علل رد کلیات بودجه سال ۹۷ از سوی نمایندگان ملت، گفت: مسائلی همچون انتشار اوراق از سوی دولت، برداشت از صندوق توسعه ملی و نظام‌مند کردن پرداخت یارانه‌ها از جمله مواردی بود که از سوی نمایندگان برای بررسی بیشتر کلیات بودجه سال آتی مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: نکته جالب اینجاست که کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ پس از بررسی مجدد کلیات بودجه سال آتی، به برخی از موارد موردنظر نمایندگان ملت توجه نداشته و ایرادات همچنان پابرجا مانده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷، بیان داشت: در موضوع بررسی مجدد کلیات بودجه سال آتی برخی از موارد دستکاری شده است که به هیچ عنوان موضوعیت نداشتند.

ساداتی نژاد اظهار داشت: شاهد هستیم که بدون هیچ دلیلی اعتبار تخصیص یافته به دانشگاه‌ها حتی تقلیل یافته است.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: در روزهایی که امر پژوهش و فناوری و افزایش حقوق دانشگاهیان بسیار مهم جلوه می‌کند، شاهد کاهش بودجه و بی توجهی به این بخش، آن هم از سوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ هستیم./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات