۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۱۵۱
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

همایش بزرگ تجدید بیعت امت با ولایت برگزار می‌شود

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با سالروز بازگشت تاریخی امام خمینی به میهن، همایش بزرگ تجدید بیعت امت با ولایت فردا در تالار اجتماعات مصلای تبریز برگزار می شود.
ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با بیان این‌که بیش از 2500 برنامه مختلف در سراسر استان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: رویکرد اصلی برنامه‌ها مردمی بوده و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان این‌که مراسم بزرگ تجدید عهد با ولایت فردا همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی در تبریز برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان با حضور در این مراسم بار دیگر عشق و ارادت خود به انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای امام و شهدا را ابراز خواهند کرد.

حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر حضور و مشارکت گسترده و مسؤولانه عموم مردم در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: مردم با بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بهره مندی از فیوضات این ایام نورانی، عشق و وفاداری خود در جهت ادامه راه پرافتخار معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را ابراز می کنند.

رییس ستاد دهه فجر آذربایچان شرقی با بیان این‌که سرآغاز برنامه ها در استان، همزمان با سالروز بازگشت تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن، تجدید بیعت با آرمان‌های والای آن یار سفرکرده، منویات ولایت فقیه و اهداف شهدای گرانقدر خواهد بود، گفت: همایش بزرگ تجدید بیعت امت با ولایت فردا از ساعت 10 تا 12 در تالار اجتماعات مصلای تبریز برگزار می شود.

وی با بیان این‌که همایش فردا با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز و مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی همراه خواهد بود، گفت: اعتقاد داریم هم زمانی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه فرصت مناسب برای پاسداشت هر دو پدیده معنادار حرکت آفرین و جهت دهنده است.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: هر دو دهه، نقش سازنده و پیشبرنده برای رسیدن به قله های آرمانی و تکامل بشری دارد. گرچه یکی حزن انگیز و یادآور رنج ها و مظلومیت های حضرت فاطمه زهرا است و دیگری فرح بخش و یادآور روزهای نورانی و منتهی به یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی؛ اما هر دو دارای یک مبدا و مقصد هستند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: انقلاب اسلامی با ماهیت دینی، رویکردی جز احیای ارزش های مکتب فاطمی ندارد. حضرت فاطمه زهرا، نیز برای نجات بشریت و جلوگیری از انحطاط جامعه نوپای اسلامی، از هیچ کوششی دریغ نکرد و سرانجام در این جهاد فی سبیل الله، مظلومانه به شهادت رسید.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با همین هدف متعالی و با رهبری فرزندی از سلاله رسول الله به پیروزی رسید، گفت: رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و حضور آگاهانه در صحنه‌های انقلاب است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات