۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۳۱۶۹
آیت الله دری نجف آبادی:

روحانیان با برنامه ریزی توطئه های دشمن را خنثی کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جامعه روحانیت با برنامه ریزی توطئه های شوم دشمن را خنثی کنند، گفت: حوزه های علمیه باید با تلاش و برنامه ریزی دستاورهای نظام و انقلاب اسلامی را برای جامعه اسلامی به ویژه جوانان تبیین و تشریح کند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در نشست با طلاب حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک در این مدرسه علمیه، بیان داشت: جامعه روحانیت با برنامه ریزی توطئه های شوم دشمن را خنثی کنند.

دهه فجر را نماد وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  اظهار داشت: حوزه های علمیه باید با تلاش و برنامه ریزی دستاورهای نظام و انقلاب اسلامی را برای جامعه اسلامی به ویژه جوانان تبیین کنند.

امام جمعه اراک دهه فجر را نماد وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: روحانیان باید نهایت بهره مندی را از دهه فجر ببرند و از این فرصت ارزشمند در مسیر تشریح ارزش ها انقلاب اسلامی در جامعه استفاده کنند.

ضرورت بازگو کردن وحدت ملی از سوی روحانیان

آیت الله دری نجف آبادی دهه فجر ماندگارترین فصل تاریخ کشور دانست و خاطر نشان کرد: آشنایی با آرمان های نظام اسلامی، شهدا و امام راحل، مطالبات رهبری و بیان دستاوردهای نظام اسلامی از اهم برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی یکی از وظایف مهم جامعه روحانیت را بازگو کردن وحدت و یکپارچگی ملی در مقابله با استبداد و ظلم برای نسل جوان دانست و تصریح کرد: کشور با وحدت و یکپارچگی ملی به آسانی می تواند به اهداف عالیه و عزت ملی دست یابد.

پیوند عمیق مردم و روحانیت جداناشدنی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی های دشمنان در مسیر تخریب روحانیت، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با از راه های گوناگون همچون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در تلاش هستند بین روحانیان و مردم تفرقه ایجاد کنند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند پیوند عمیق مردم و روحانیت جداناشدنی است، اظهار داشت: از آغاز نهضت امام خمینی(ره) در سال 1342 روحانیان همواره نقش آفرین بوده اند و توانسته اند خدمات بی نظیری را به عموم مردم ارائه دهند.

شایان ذکر است، 5000 هزار طلبه در 23 حوزه علمیه در نقاط مختلف استان مرکزی در بخش برادران و خواهران مشغول به تحصیل و فعالیت هستند./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات