۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۵۳۳۰۰
نماینده مجلس:

کمیته امداد و بهزیستی در اولویت مصوبات مجلس است

خجسته گفت: اولویت مجلس کمیته امداد و بهزیستی بوده و نیازهای اقشار آسیب پذیر، مناطق محروم و افراد نیازمند سبب شده تا مجلس نشینان در زمینه تصویب بودجه برای کمیته امداد تلاش مضاعفی داشته باشند.
امیر خجسته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ایام دهه فجر و تعزیت به مناسب ایام فاطمیه، اظهار داشت: پرویز فتاح در کمیته امداد امام خمینی تحولی بزرگ ایجاد کرده، کمیته امداد را از جناح های سیاسی دور نگه داشته و در زمینه خدمت رسانی کمر بسته است.

وی افزود: اولویت مجلس، کمیته امداد و بهزیستی بوده است و نیازهای اقشار آسیب پذیر، مناطق محروم و افراد نیازمند سبب شده تا مجلس نشینان در زمینه تصویب بودجه برای کمیته امداد تلاش مضاعفی داشته باشند.

خجسته ابراز داشت: در ارزیابی های اخیر مشخص شد که در فتنه اخیر هیچ یک از افراد بازداشت شده از اقشار تحت پوشش نبوده اند و وظیفه خود می دانیم از افرادی که برای نظام جانفشانی کرده اند تقدیر کنیم.

وی در پایان گفت: خودکفایی و کار آفرینی روحیه ای است که در میان محرومان جامعه گسترش و ترویج یافته است و باید این روحیه در میان افراد تقویت شود./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات